neviem, či ste nechápaví... v Pardubiciach či Hradci to ide bez tej štatistiky a nič sa nedeje... v Košiciach tak isto... ja hovorím, že v tom systéme to ide, záleží to LEN a LEN od objednávateľa...
Trenčianskoteplicko-teplanská električka tu už bola v podobe CP. Sú tu však stále zaujímavé odkazy, obrázky atď. Pozri napríklad v Záložke zaujímavosti - Histórie TREŽ.
Škoda, že tu neexistuje zvláštní stránka MHD Trenčianské Teplice - Trienčanská Teplá, kde jezdí tramvaj. Určitě si to zaslouží ještě více než Skalica. Někdo tu dávno již psal, že to není MHD protože ZSSK, ale proč tu pak jsou Vysoké Tatry, kde to také provozuje ZSSK? To je přeci to samé. Škoda, že tu není mapička trasy, sic jednoduché a že tu není nějaký speciál. No co, co se dá dělat. ?
nemal som na mysli kvalitu sluzieb v BB, to s tebou suhlasim v akom je stave v BB ? . Mal som na mysli vtedajsiu debatu o zruseni TBUSov a vykonavanim prepravy SAD ZV.
Na vytvorenie prekladaného taktového grafikonu hádam nepotrebujem prikladanie karov tu ale objednávku mesta...
Integráciu nočného spoja do predplatného by som privítal, ale opäť ide o objednávateľa (mesto) by som povedal.
Vete "Nemáme dve pásma, a to je podľa mňa väčšia nevýhoda ako prikladanie kariet" nerozumiem. Aká je výhoda dvoch pásiem?
no najlepšie by bolo nič neprikladať. To je jasné, ale vidím aj pozitíva tohto systému a priznám sa, že minimálne v začiatkoch sa mi pozdáva (na úpravu CP, ktorú vidí nielen milan a Juraj, ale asi všetci, čo si zbežne dajú kombináciu L23+28). Čo sa mi ale veľmo nepozdáva je, že PCL neplatí na linku 50. A to je zbytočná diverzifikácia opäť, lebo ak MHD tak MHD. Nemáme dve pásma, a to je podľa mňa väčšia nevýhoda ako prikladanie kariet. Chodím nočákom často (častejšie než dennými linkami), a chodia celkom dobre vyťažené tie spoje. Myslím, že keby na nich platí aj PCL, nočáku by to len a len prospelo. ?
Ja si teda dovolím za seba, zdá sa, že vášne pominuli ? :
1) Ja nemám pocit, že si zásadným obhajcom nástupu dvomi dverami ale že si zásadným obhajcom prikladania karu tu aj v prípade časového predplatného, čo je podľa mňa ohavná zvrátenosť a na sledovanie vYťaženosti sú iné, užívateľsky priateľskejšie metódy.
2) Milanovi005 zase vyčítam, že obhajuje prebujnelú sieť liniek a bojuje proti časovému predplatnému s odvolaním sa na špecifické miestne podmienky. Mám dlhodobú skúsenosť, že odvolávanie sa na miestne špecifiká nikdy a nikde neviedlo správnym smerom.
áno, treba vedieť objektívne zhodnotiť, čo pomôže a čo nie. A doplním, že treba vedieť oceniť aj pokrok (tak ako som sa pokúsil v dekádach) a zlepšenia (hoci sa vždy dá aj lepšie). Netreba hneď povedať, že je to zlé (nástup 2 dvermi), aj keď sa dá lepšie.
Moja otázka k niektorým jednotlivcom: z čoho stále usudzujete, že som absolútnym obhajcom nástupu 2 dverí ako najlepšieho riešenia na svete? ? Niektoré príspevky mi tak pripadajú...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK