Reakcia na: VLK #3577:
Nerentabilný spoj zjednodušene znamená, že sa v autobuse vezie 5 ľudí. Tzn. že autobus nie je vyťažený a tento spoj by sa mal podľa mňa zrušiť. Piati ľudia sa odvezú aj v inom autobuse a peniaze na takýto spoj sa možu použiť na spoje preplnené pridaním posilového spoja a pod.
PATaMAT
ČO je vlastne MHD Trenčín?
MHD Trenčín je len 39 autobusov. Nic viac. Všetko ostatné je SIRS Development. Takže ked skončí zmluva tak sa stane to, že SAD-ke alebo lepšie MHD Trenčín zostane len pár starých autobusov. Myslíš, že najbližšie roky sa bude investovať do autobusov? /okrem tých čo sú naplánované) O tom pochybujem. Zmluva je podpísaná na 10 rokov a ked sa nepodpíse na dalsie obdobie tak sa SIRS toho zbaví. A naozaj zostanú len autobusy. Vsetkky majetky, garaže, priestory patria niekomu inemu. Potom by musel príst len nový majiteľ ktorý si bude musiet zasa len vsetko prenajímať od SIRSu. Takže čo má naše mesto? nič. Skončilo tak, že dotuje súkromníka a ak sa sním nedohodnú tak skoncila celá mestká doprava. SIRS sa chytilo šance ale mesto donekonecna nebude dotovat vymyslené náklady. Bol si niekedy na SAD-ke? Pokiaľ viem tak sa tam nič nezmenilo. Staré ošarpané priestory. Tak kde tečú tie peniaze? Ja viem že trenčianska MHD nepratrí pod mesto ale zober si príklad Považskej Bystrice. Kedysi patrila pod SAD Trenčín ale teraz už nie, majú primátora, ktorí si vie spočítat kolko jedna a jedna a vie, že takto ušetrí penizae. Toto je už chyba len nášeho primátora. Ked mu z toho niečo kvapne tak prečo by nepodpísal zmluvu na desat rokov. To si treba uvedomit.