Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: keune-br #550:
oficiálne nikto nepovedal, ale z kapacitných dôvodov asi prichádza do úvahy len 1 a 8. /65%-35%/. Ono sa asi potom jeden obyčajný kĺb šupne na z L1 na L8 na stále poradie. Ale ako povedal slepý, uvidíme ?
wiete uz na ktorej linke bude jazdit novy klbovy autobus?
a kedi sa bude menit poriadok?
Reakcia na: brefos #548:
pekne ? . Akurát, aby ste sa nepomýlili, piata fotka odvrchu je nádražie Trenčín, nie Teplice.
poslite mi neikto fotky ikarusov, ktore jazdily v mhd.trencin...ale tie co niesu v albumoch...diki...mail:
keune-br@azet.sk ?
Juraj, prosím ťa, nedalo by sa nejako dostať k historickým CP? Hádam by sa u Vás mohli nájsť. Mám záujem najmä o linku 3,4,10,14,22,23 a X /rok 1989 - 1995/.

Čítal som Vašu publikáciu o MHD, a spomína sa trasa L22 Sihoť - Juh po jej zavedení. Mohol by si poskytnúť niečo k tomu? Hocijaká informácia by potešila fanúšikov.

draxter@post.sk
Za najväčší omyl považujem doteraz prehodenie liniek 8 a 18. To ozaj nemalo žiadnu logiku, pri 1 a 11 sa to ešte ako-tak chápať dá, lebo nekončili rovnako v Kubre. Rovnako to, že CP L22 sa pri prehodení týchto liniek vôbec nezmenil, a L17 nezareagovala vlastne nijako.
Jediné "vláčiky", ktoré sú tolerovateľné, sú tieto:
2,23 alebo 13 s hocičím na stanicu, a busy s rôznou trasou v úseku Legionárska - Braneckého, Hasičská - žel. stanica.
Reakcia na: milan005 #541:
poslal som ti nejaké veci. Snáď potešia... ?
Reakcia na: milan005 #541:
ja tiež ?
Reakcia na: kvorka #539:
s tym nasadenim nizkopodlazakov s tebou suhlasim:)
vsimol som si tento tyzden takeho detailu v buse #01 nad sedadlom pri prvych dverach na pravej strane. je tam taka vecicka co vyzera ako mikrofon;-) ale myslim si ze je to termostat pretoze v tomto buse zapina a vypina stale kurenie a nemyslim ze by sa to vodicovi(cke) chcelo stale zapinat a vypinat:)
Ja by som navrhoval, aby po dodaní nových nízkopodlažákov bola L18 čisto nízkopodlažná garantovaná, s intervalom 60/60/60. K nej by bol zo sihote prekllad s L2 /po nemocnicu takmer spoločná trasa/.

Zároveň by cez víkend mohol byť zachovaný takt Juh - Sihoť 20 min /8,18,28 a v medzerách 21/.

100% preklad 23/28 bude nevyhnutnosťou. Rovnako pri linkách 11/17 a 5/15.

Takisto v úseku sihoť - hasičská súbeh L2 a 6 je nežiadúci. Pri L1 by som navrhol slučku okolo MAXu, myslím, že by to južania ocenili.

Nízkopodlažáky by som nasadil na L18 /garantovane/. L11, L5 a kĺb na L1. Jeden kĺb následne na L8 /celodenné poradie/. A posledný nízkopodlažák na L28
Reakcia na: Juraj #525:
ehm myslel si § 14a ods. 6 ?

Ja si viem na nete nájsť zákon, ale cez mobil to ide ťažko, tak až dnes...akurát, že nikde sa nevraí, že by na na každú linku MHD mal byť len jeden dopravca. Zákon uvádza, že je taká možnosť. Nie je to automatické.

Veta druhá: "Ak predmetom požiadavky samosprávneho kraja alebo obce je výkon vo verejnom záujme podľa odseku 2, ktorý by dopravca z hľadiska svojich obchodných záujmov nevykonal vôbec alebo nevykonal v požadovanom rozsahu pre jeho ekonomickú nevýhodnosť a samosprávny kraj alebo obec mu udeľuje výhradné právo vykonávať pravidelnú autobusovú dopravu na autobusovej linke alebo na skupine autobusových liniek bez účasti iných dopravcov, samosprávny kraj alebo obec v mestskej autobusovej doprave uzatvára s dopravcom zmluvu podľa § 15."

Takže informácia mesta v Info č. 22 je mylná. Mesto SADke udelilo výhradné právo vykonávať pravidelnú autobusovú dopravu na linkách MHD, hoci tak urobiť nemuselo. Z uvedeného vylýva jedine to, že ak tak mesto urobí, musí so SAD uzavrieť Zmluvu o výken vo verejnom záujme.

? Takže si obraz o kvalite informácií mesta urobte sami. ?
Reakcia na: keune-br #536:
mrzi ma to, ale zakony, cisla a pod. niesu moja silna stranka ale ako vidis Juraj pise 16 rokov a tiez GO nemozes robit donekonecna, taka generalka co som pocul stoji velke peniaze, mozno by si bol aj prekvapeny a potom stoji za uvahu ci sa viac oplati kupit nove vozidlo alebo donekonecna opravovat stare. moj nazor je taky ze TN nema problem co sa tyka klbovych vozidiel, najmä ked este jedno pribudne, Trencin ma problem so strasnym grafikonom, uz som to pisal...jeden spoj natrieskany, druhy prazdny. napr. sa pozri na l. 23 ktora ideč so stanice 15.50 klbova po l. 1 15.45 ktora ide solo z Kubrej natrieskana na 100% na tuto l. 23 ide taka mala rodinna skupinka ludi zatial co v tej jednotke je sardinkova atmosfera. to je pekny priklad toho ako je to vsetko nespravne porobene
Reakcia na: milan005 #534:

takze aj ked je autobus vo velmy dobrom stave, nemoze jazdit? Cudne...A keby mu spravily kompletnu generalku?
Reakcia na: milan005 #534:
Zakon hovoti o 16 rokoch.
Reakcia na: keune-br #527:
ktory zosrotovany myslis? ten biely z l. 15? mne sa tiez zdalo ze bol vo velmi dobrom stave, ale kazdopadne podla mojich informacii bol z roku 1986 a sam uznas ze nieje mozne aby tu jazdili 21-rocne autobusy
Reakcia na: keune-br #532:
Tak neviem, mne sa to otvori. Skus este www.zbierka.sk, potom Ciastka 30 a tam potom kliknut raz po tom nazve zakona.
Reakcia na: Juraj #530:
ale nemoze sami to otvorit...je to ako obicaj ni tex napisany

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.