áno. Podľa vyjadrení z februára tohto roku v decembri malo pribudnúť 5 low entry busov a 1 Citelis. Podľa vyjadrení riaditeľa prezentovaného aj na stránke mesta, vozový park sa bude obnovovať v doterajšom rozsahu (v tom čase 4x B961 a 2x 280.87), t.j. miesto jedného Ikarusu jeden Citelis 18M a miesto druhého ďalší...takže ktovie ako to vlastne bude. Naviac na stránke mesta píšu o 6x Citelis 12M, čo je zase niečo iné.
Ale ak vezmem do úvahy potreby MHD TN a vyjadrenia z úst ľudí od SAD, tak by to malo byť 5x LE a 1x Citelis (píše o tom aj busportal zo začiatku roka).
Po posledných nepríjemných skúsenostiach s našou MHD by som navrhoval, aby mali vozidlá GPS a mohli byť odsledované po svojej trase. Predsa sa meškanie tolerovať dá skôr ako to, ak bus na svojej trase zastávku vynechá úplne...predsa v špičke je meškanie do 5 min a v sedle do 2 min akceptovateľné, rovnako ako prípadný predstih 1 min. Ale problém je najmä v zlom nastavení intervalov na linkách. Naozaj by sa mali kompetentný zamyslieť na chronometrážou, a prejsť si trasy v niektorý týždeň aj víkend na všetkých linkách. Nie je predsa možné, aby mali busy rovnaký čas na prejdenie svojej trasy v špičke a v sedle, a následne vznikali predstihy 3-5 min. Potom sa busíky "loudajú" štyridsiatkou a brzdia ostatnú premávku, ktorá zase brzdí potom spätne ich.
este na novy CP si zabudol, ale ten pride podla mna rychlo. Stylom: rano dojdes na zastavku a zistis ze ti nejde spoj ktorym bezne chodis...nebudes vediet preco az sa sam dovtiúpis ze uz plati novy CP. Co nepoznate ako u nas vsetko chodi, najhorsim problemom nasej MHD je organizacia a disciplina
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Klobasa