Reakcia na: Vladimír #14951:
Je to presne tak, ako píše Vladimír. My sme sa pri spracovaní dát stretli s nepresnosťami v dvoch typoch prípadov. Jedným je, ak APC započítava ako nástupy a výstupy aj pohyb vodiča na konečnej zastávke, čo sa dá ale veľmi ľahko identifikovať a odfiltrovať.Druhý typ nepresností bol pri počítaní detí, kedy APC časť detí kvôli nižšiemu vzrastu nezachytilo. Toto sme riešili manuálnym počítaním cestujúcich na trasách, kde to bolo podstatné pre tvorbu novej koncepcie. Príkladom je linka 2 v úseku Nozdrkovce – Beckovská (ZŠ Dlhé Hony), kde sme na základe fyzického sčítania v autobuse pristúpili k doplneniu zachádzky na školský spoj C cez Nozdrkovce.
Vladimír
Práve preto sa pre účely analýzy súčasného CP a prípravy novej koncepcie poskytovali dáta za dlhšie obdobie, aby prípadná nezistená anomália v konkrétnom dni štatisticky neovplyvňovala dlhodobý výsledok spoja.
Plus, pokiaľ mi je známe, zistenia z APC, ktoré boli akokoľvek mimo očakávaní, autori koncepcie následne kontrolovali priamo v teréne s cieľom overiť dôveryhodnosť informácie, ktorá vyšla z APC, a pokiaľ mala potenciál byť významnou pre prípravu zmeny.