Reakcia na: milan005 #14391:
Lenže ani rozdelenie spoja by fyzicky prepravu ľudí z DCA do TN neznemožnilo, len by im to vyhľadávač našiel ako prestupné spojenie. Chápem, že keby to bol spoj v čase špičky, je nereálne čakať, že si XY ľudí pôjde v Srní kúpiť lístok na zvyšok trasy. Tu sa ale bavíme prinajlepšom o jednotlivcoch, kde osobne nevidím problém v tom, aby si to vodič vedel ustrážiť a prípadne cestujúcich upozorniť už pri nástupe.Asi sa v tomto nezhodneme, ale snažím sa na to pozerať tak, ktoré z dvoch riešení skomplikuje život akému počtu ľudí. A myslím si, že pokračujúci spoj s cieľom TN, aut. st. sa negatívne dotkne viac cestujúcich, než fiktívny prestup v Hornom Srní v sobotu o 0:45 ráno.
Michal Mazánik
Takže za mňa je pokračujúci okružný spoj Trenčín > Trenčín riešenie, ktoré viac uškodí, ako pomôže.
S Dubničkou v BN okrese by som toto rozhodne neporovnával. Prečo? V prípade Dubničky ide o lokálnu dedinskú linku, ktorá má relatívne stály okruh cestujúcich, pri ktorých si viem predstaviť, že si na to zvyknú. Naopak, nočný spoj spravidla využívajú aj ľudia, ktorí bežne RAD vôbec nejazdia, ale po posedení v podniku ísť autom skrátka nemôžu. A presne toto sú cestujúci, ktorých riešenie, ktoré si presadila SAD Trenčín, dopletie...