Reakcia na: vlado54 #13141:
V MI alebo PO možno v živote kartu nevyužiješ, ale je dosť veľká pravdepodobnosť, že ju využiješ v Púchove, Považskej alebo v Žiline. A ak možno práve ty nie, tak obyvatelia týchto miest, prípadne okolitých obcí celkom určite.Mimochodom, pred zavedením tohto pasu (bez ohľadu na jeho predchádzajúce názvy) si mohol kartu SAD TN využiť len v SAD TN, čo už komplikovalo aj takú cestu do Handlovej, hoc boli obe mestá v jednom kraji.
810zssk
Nezhodneme a je veľmi dobrý dôvod prečo je tento model obsluhy zastávok tak málo rozšírený. Ide v princípe o stredoeurópsku špecialitu. Inak nemá zmysel na jednej zastávke znamenie vyžadovať a na druhej nie.
"cestujúci budú určite nahnevaní, ak sa nebude dodržiavať cestovný poriadok prepravcom, lebo práve odišiel autobus zo zastávky, ktorý pred tým na 3. zastávkach nestál a ,,získal,, čas k dobru 5 minút"
U civilizovaných dopravcov sú predčasné odchody zakázané. Predpokladám že aj u Transdevu. Tým pádom by k tebou opísanej situácií dochádzať nemalo. Ak dochádza, treba to riešiť disciplinárne s konkrétnym vodičom. Téma predčasných odchodov nemá súvis s tým či sú zastávky stále, alebo na znamenie.
"Teda tam budú zastavovať všetky, aj keď jediný čakateľ bude čakať na svoj spoj , ktorý ide o 10 minút."
Áno, ak tam bude niekto čakať, tak sa zastaví. Keď tam nikto čakať nebude, tak sa nezastaví (ak teda niekto vo vozidle nedal signál). To je podstata tejto zmeny.