Reakcia na: 810zssk #13148:
Podľa mňa dopravný pas je dobrá idea, ale keby to nebol komerčný produkt Transdaty. Takto núti dopravcov zapojených do neho mať odbavovací systém od Transdaty. Keby existovala vzájomná akceptácia dopravných kariet na základne nejakej štátnej dopravnej autority bez ohľadu na to či dopravca má Transdatu, R&G alebo Telmax, tak by to mohlo byť fajn. Neviem presne ako fungujú OV karty v Holandsku, ale nezdalo sa mi, že by naprieč krajinou bol len jeden dodávateľ odbavovacích systémov.
Osobne sa ale stotožňujem s tým, že platobné karty sú budúcnosť a majú oveľa viac výhod ako nejaké dopravné karty (napríklad, že s tou istou kartou okrem cestovného viem zaplatiť nákup v Bille či účet v podniku ).
pešiak
1. U civilizovaných dopravcov sú predčasné odchody zakázané. Predpokladám že aj u Transdevu. Tým pádom by k tebou opísanej situácií dochádzať nemalo. Ak dochádza, treba to riešiť disciplinárne s konkrétnym vodičom. Téma predčasných odchodov nemá súvis s tým či sú zastávky stále, alebo na znamenie.
2. Áno, ak tam bude niekto čakať, tak sa zastaví. Keď tam nikto čakať nebude, tak sa nezastaví (ak teda niekto vo vozidle nedal signál). To je podstata tejto zmeny.
No a už som vedomý.