Reakcia na: Jacob #12522:
Kristepane, veď ak má mesto v podmienkach súťaže, že 100% vozoparku bude nízkopodlažný, tak asi s Crossom LE by sa nemohli do súťaže zapojiť, lebo by nevyhrali... Ak si mesto nastaví podmienky, ktoré bude aj potom reálne kontrolovať, tak nech ich jazdí pre mňa za mňa aj SAD Trenčín alebo Wiener Linien, ak ich splnia... Ako ja nemám chuť zastávať trenčiansku SAD, ale tuto asi stále nechápeme, akým spôsobom funguje výkon vo verejnom záujme, pravda?...
theo
A úprimne, intervaly viac-menej zodpovedajú charakteru zástavby v jednotlivých častiach mesta a zohľadňujú silný lobing občanov proti prestupom.
Čo sa týka kvality, nikto nebude kupovať rok-dva-tri pred koncom zmluvy srandu za desiatky tisíc, aby si ju potom strelil na bazoši... objednávateľ nechce, objednávateľ nemá...