A tiež by ma zaujímalo že keď si tu dám zastávku napríklad Inovecká tak prečo mi tam neukazuje že aký autobus pôjde ako napríklad 33 alebo 08 alebo 53?
Dokašlali to, táto nová verzia ak je stále taká ako si ju pamätám s pred dvoch rokov, že nonstop ukazuje čas a občas nabehne nasledujúca zastávka tak to je dosť odfláknuté. Starý systém pekne ukazoval číslo linky, konečnú, celú trasu, nápis nasledujúca zastávka. Toto ako to zmenili to je reálne blbosť, to nebolo žiadne zlepšenie, len zhoršenie. By som fakt chcel vedieť prečo SAD-ka k tomuto kroku pristúpila.
Takže nefunguje ako som očakával, treba sa tam prelistovať na ten dátum/čas 22.10.2018 09:18
V skratke, ekonomicky ďaleká budúcnosti, bez zapojenia Juhu zbytočné; niekedy o pár dekád, až sa Trenčín stane centrom nejakej ľudnatejšej aglomerácie.
škoda že mesto nepočíta s využitím železnice do zapojenia MHD, taká linka Opatová - Tr. Turná s vybudovaním ďalších zastávok napr. pri Tescu, Kauflande, nemocnici, využitie existujúcej zast. Predmestie, vybudovaním novej zast. pri Hasičskej ul. by umožnili rýchlejší presun cestujúcich najmä počas kolapsov cestnej dopravy zápchami a zmysluplné využitie chynoranskej železnice, s event. elektrizáciou v úseku Tr. Turná- Trenčín s využitím eurofondov
V súvislosti (so zrejme definitívnym) ukončením premávky MHD k družstvu v MČ Opatová pridávam niekoľko fotiek zastávok Opatová, družstvo a Opatová, nadjazd (kvalita je len dokumentačná). Tie zostávajú bez obsluhy.
Zaujímavosťou je, že premávka MHD sem pri zmene organizácie dopravy v roku 2013, kvôli zrušeniu železničného priecestia, nebola plánovaná. Tieto spoje si však vyžiadali obyvatelia, no spravidla boli využívané len minimálne (najmä na novej zastávke pri nadjazde som nikdy nikoho nevidel nastupovať, ani vystupovať). Zastávka pri družstve bola krátko pred zrušením vybavená nový prístreškom s reklamným panelom (CLV).
Hoci sa jedná o obmedzenie dopravy, vnímam túto zmenu skôr pozitívne (rozhodne prispeje k lepšej prehľadnosti siete MHD aj CP na linke 6). Uvoľnené označníky môže dopravca umiestniť na nové zastávky MHD v Zámostí a Zlatovciach.
Príprava plánu udržateľnej mobility prešla do dalšieho kroku, v ktorom je možné hlasovať za návrhy, ktoré vyšli z predošlých diskusií o budúcnosti dopravy v Trenčíne.
FifoSk