Reakcia na: irizar #4092:
tak vždy lepší Citelis ako rozpadávajúce sa B732. V BA to nášim "expertom" nezaplo a neuvážene odignorovali B931,932,952,941 a 961. Nehovorím, že 931,932 a 941 museli kupovať ale už rady 952 a 961 sa oplatilo kupovať lebo Karosy B741 začali ťahali cez 10 rokov a najmladšie 731 mali v roku 2003 už 10 rokov, a to boli najmladšie. Síce väčšinu máme po GO na plyn, avšak donekonečna sa nedá ísť hentou cestou ?
5:12
1. 9 a 19 jazdia ako dvojičky kvôli tomu aby pracovníci VOP došli na presný čas?
2. Linky 5 a 15 by nešlo zlúčiť do jednej linky s tým, žeby sa do nich začlenila aj linka 3 a premávali by v intervale 10/30/10//30+určené spoje by pokračovali od VOD-EKO v trase linky 3 na Orechové? Alebo majú 5 a 15 význam ako 9+19, že spoločne dopravujú zamestnancov na Zlatovskej na určený čas. Alebo aspoň by nešlo 5 a 15 preložiť do intervalu 10min počas špičky (15 by zahrnula spoje linky 3 a jej určene spoje by premávali až na Orechové)
3. Aký význam má linka 21 na Električnej keď premáva počas špičky len každú hodinu a mimo nej každú druhú?
P.S.: Otázka mimo. Chcel by som vedieť ktoré odchody robia klbáky na ktorých linkách? Viem, že sa vyskytujú najviac na 1,8 a 22, občas na 23 a vraj na 15 tiež. Teda by ma zaujímalo kedy jazdí na 1,8 a 22, kedy sa nasadzuje na 15 a 23 teda. A ako to je s linkou 2. Vraj by potrebovala pridať nejaké spoje.