Už si pripadám ako verkel: prikladanie kariet ku čítačke je jednoznačne najobjektívnejší ukazovateľ vyťaženosti. A v tom má draxter pravdu. Ale pokiaľ čítam jeho príspvky, nikde nevravel, že by to nemohlo byť lepšie inak, alebo žeby bol proti "neprikladaniu". Koniec koncov, nie je to aj tak na ňom, on nie je žiadny funkcionár mesta a ani SAD. Bodaj by bol späť rok 1990 s nástupom kade-kde. To by sme tu určite privítali všetci. ?
draxter
ad mesto: Ďakujeme. Trasa L11 je naozaj to najlepšie čo MHD ponúka...vystúpiť a nabrať si čerstvú kyselku v Kubre je super. Kedysi bol zážitok sa tam previesť aj Ikarusom ?
Ad vozidlový park: Karosa #75 je 832 ? ale presne ako vravíš. V TN už 700ky sú len na zálohe.
Cestovný poriadok: žiaľ asi to ticho ? . S tým večerom máš absolútnu pravud, na 20-tisícový Juh ide 1x L1 a 1x L8 do hodiny (10 min posebe a 50 min nič), a občas do toho L21 (teda 1x). Pri Baumaxe nehľadaj žiadnu logiku...je to tak ako píšeš.
Vodiči: ako ktorý na ako ktorej linke. Ako všade. Predstihy sú zlé ešte viac, ak ideš po tej 19-tej hodine alebo posledným spojom. 3 min je niekedy "iný náskok". ?
Tie vývesky sú tak kadejak vyrezávané, to je fakt. Aj ja by som si vedel predstaviť dizajn a lá BB.
Vďaka za postrehy. A máš aj dáke foto?