Reply on: VLK #3877:
Aha,cize ked sa nastupuje dvomi dvermi, tak je kvoli kontrole zriadene prilozte kartu pri druhych?
Mimochodom, cestoval som v Londyne cez pracovne dni a hoci sa tam v busoch pipa, je potrebne dat do pozornosti, ze za celu dobu mojho cestovania (hoci mozno to bolo len stastie) na kazdej zastavke nastupovalo o dost menej ludi ako bezne na Slovensku a teda aj zdrzanie z pipania bolo mensie. V Londyne je to navyse ani nie tak kvoli statistike ako kvoli kontrole listkov (t.j. nieco podobne ako ma byt v BID - tiez pri nastupe v primeste bude robit Prilozte kartu aby vodic vedel ci mas platny PCL - faktom je, ze aj z uvedeneho dovodu povazujem za lepsie papierove PCL).
draxter
ad mesto: Ďakujeme. Trasa L11 je naozaj to najlepšie čo MHD ponúka...vystúpiť a nabrať si čerstvú kyselku v Kubre je super. Kedysi bol zážitok sa tam previesť aj Ikarusom ?
Ad vozidlový park: Karosa #75 je 832 ? ale presne ako vravíš. V TN už 700ky sú len na zálohe.
Cestovný poriadok: žiaľ asi to ticho ? . S tým večerom máš absolútnu pravud, na 20-tisícový Juh ide 1x L1 a 1x L8 do hodiny (10 min posebe a 50 min nič), a občas do toho L21 (teda 1x). Pri Baumaxe nehľadaj žiadnu logiku...je to tak ako píšeš.
Vodiči: ako ktorý na ako ktorej linke. Ako všade. Predstihy sú zlé ešte viac, ak ideš po tej 19-tej hodine alebo posledným spojom. 3 min je niekedy "iný náskok". ?
Tie vývesky sú tak kadejak vyrezávané, to je fakt. Aj ja by som si vedel predstaviť dizajn a lá BB.
Vďaka za postrehy. A máš aj dáke foto?