Reakcia na: Michal Mazánik #15587:
aby z tych 120 cestujucich nebolo 100 ziakov ZS 
zapisnica VMC Sever z 5.12.2024 obcania Kubrej a Kubrice ziadaju vratit linku 1 a 11 naspat, s tym ze by mala byt zvolane mimoriadne VMC ohladom dopravy, ktore navrhol poslanec.
Ako je to s linkou 1 zo Sihote? Podla mestskeho webu prepravi 243 cestujucich zo Sihote, z Kubrej to bolo len 169 cestujucich. Nikde sa tam ale nepise ze predtym z Kubrej islo len 35 spojov a zo Sihote ide spojov az 48. To je potom ake porovnanie? Len aby sa to obhajilo ake je to dobre? Vychadza mi to na narast spojov o 37%, a narast cestujucich o 43%. Na to ako sa obhajovala Sihot, ze je tam daleko viac obyvatelov atd, teda nic moc. A su aj nejake data ako je vyuzivane spojenie Sihot - Maxx?
theo
Niečo pozitívne tu pár dní dozadu bolo písané ohľadom Východnej+Lavičkovej, OC Laugarício aj Nozdrkovce v príspevku #15420
Ale akékoľvek číslo z toho vypadne, môžeš ho "odmietnúť" práve zmenou kilometrov a zmenou cestovného. Pričom zmenu cestovného môžeš interpretovať oboma smermi - že odlákalo cestujúcich ale aj tak, že prilákalo cestujúcich (zvýšenie základného cestovného, ale zároveň zvýhodnenie predplatných v porovnaní so základným cestovným).
Čo sa garantovaných prestupov týka; v regionálnej autobusovej doprave, kde je z nejakej kopanice do spádovej obce riziko meškania kvôli zápche nulové, má veľa spojov minimálne čakanie 5 minút.
Podobne prestupy fungujú pri diaľkovej vlakovej doprave, kde ZSSK častokrát pracuje s 5+ minútovým prestupovým časom a cestujúcim to asi moc nevadí.
Takže cez víkendy by som v Trenčíne asi pracoval s prestupovým časom 5 minút, ak do danej lokality nejde ďalší spoj v priebehu 15 minút (napr. Laugarácio). V týždni kvôli zápcham a intervalu nad 15 minút do niektorých lokalít, sú prestupy za trest.