Reakcia na: Michal Mazánik #14392:
Neznemožnilo. Ale nenašli by ho na výveske,
TN by nesvietil na tabuli ani v jednom riadku,
museli by si vystúpiť a znovu nastúpiť,
ešte aj priplatiť.
Na začiatku požiadaviek o nočných spoj som mal pocit tlaku na jeho priamosť.
Keby aspoň metóda zlomových zastávok funguje ako má - pre spoj a nie pre celú linku.
theo
V zmluve síce je dojednaná dočasná akceptácia DK vydaných dovtedajším dopravcom.
Zároveň však bola dojednaná povinnosť stať sa členom ZAD a požiadať o zúčtovanie platieb z DK cez Transdata.
Teda ak by sa išlo striktne podľa zmluvy, karty SAD Trenčín s logom mesta Trenčín by sa už dávno nemuseli akceptovať. Ale museli by sa akceptovať karty vydané pre regionálnu dopravu a to nielen vydané SAD Trenčín, ale aj ostatnými členmi ZAD, ktorí si vzájomne zúčtúvajú platby cez Transdata.
Tým chcem povedať, že plán asi bol obmedziť alternatívne formy platieb, ktoré majú svoje náklady. A obmedzením iných kariet + zavedením výhodnejších predplatných si zlepšiť cashflow.
Jednoduchá matematika. Ak si na TD kartu kúpiš ročný predplatný, dopravca má na účte 182,50€ za služby, ktoré ešte len poskytne. A tie poplatky na zúčtovanie cez Transdata tiež nie sú nulové.