Reakcia na: TomoSK #14002:
Teraz uplne odveci ale na toto by si mohol poznat odpoved, popripade milan005...Zevraj sa kedysi v davnych casoch planovalo tade chodit. Koli tomu bola vybudovana aj nika oproti studnicke(dnes su z toho parkovacie miesta podobne ako na Sihoti). Pocitalo sa s tym ze druha cesta z Juhu bude zo Saratovskej rovno dole na Partizansku(od pohladu z mapy to aj vychadza) ale koli nestabilnemu podloziu na Juhu a zasahu vtedajsieho komunistickeho vedenia sa od toho upustilo. Udajne dokazom toho je aj ta pravotociva zatacka ktora je mierne podsadena. Toto mi hovorili viaceri pamatnici, zial nikdy som nemal moznost si to overit, vo volnom case som sice trochu patral(napriklad materialy od p. Brabenca) ale docital som sa len o ciastkovych potvrdeniach(zahradkarska oblast, nieco s clenom UV KSC atd) ale nic konkretne. Ak by niekto mal nejake relevantne materialy, budem rad.
milan005
Narýchlo ešte drobná úvaha, zaujíma ma názor viacerých. L16 cez víkend, z Hasičskej bude odchádzať 5 min. po linke 1 a v nultej minúte s L4.
Má šancu sa naplniť alebo z nej ľudia od hasičskej budú už len vystupovať?!
Nestane sa že mimo školského času pri Maxe vystúpia poslední cestujúci a do Kubrej pôjde vždy prázdna?!
Napadla ma úvaha miesto trasy Max - K výstavisku - Billa - Pred polom - ZŠ - Kubrá zvoliť Max - OA - štadión - Považská - kotolňa kde mať konečnú tak ako v dávnej minulosti a následne po Hodžovej ísť naspäť a takto napojiť starú Sihoť na Max a Kaufland?!
Vidím tam ale aj nevýhody:
1. víkend ráno keďže sa oslabil na úkor posilnenia neskorého večera by išiel z Kubrej len jeden bus za hodinu. Ale to sú len 2 spoje kde je táto bolesť.
2. nie je počas pohybu pracujúcich a školákov v "x" je vhodnejšia trasa z pôvodného návrhu?! = výhoda toho čo zvažujem je len voľný deň a pracovný po nejakej 16tej. Toto by ale mohlo pomôcť keď už po 16tej "x" nepremáva L6 tak by ju nahradila táto 16 "ku kotolni"