Reakcia na: mrcheef #13535:
Zastavovanie RExov v stanici Trenčín-Zlatovce bolo v hre, avšak po "prehadzovaní loptičky" medzi ZSSK a MD SR to akosi vyšumelo - bola to požiadavka kraja. Predpokladám, že vzhľadom na linkovú koncepciu diaľkových vlakov by platilo pravidlo, že buď nič alebo všetko, čo je samé o sebe veľmi rozumné.Bohužiaľ, nateraz si budeme asi musieť vystačiť iba so zastavovaním na veľkej stanici. Prípojom ako takým bola pri koncepcii cestovného poriadku venovaná osobitná pozornosť, a tu by som mierne poodkryl z CP, že z Vinohradov bude možné docestovať (uvádzam režim víkend, je najslabší čo do intervalu) na železničnú a autobusovú stanicu každú hodinu od cca 5. do 21. hodiny s cestovným časom 23 minút. Časová poloha je nastavená na odchod v 50. minútu z Vinohradov a príchod v 13. minútu na stanicu tak, že prípojný Ex Tatran smer Bratislava odchádza v 26. minútu (prestupný čas 13 minút) a prípojný R Považan smer Žilina odchádza v 23. minútu (prestupný čas 10 minút).
Richard Ščepko
Zúčastnil som sa na pár debatách aj s poslancami, aj som si pozrel jednu testovaciu jazdu... Sám som bol zvedavý na prejazdnosť Jesenského - Dolný Šianec a porozmýšľať nad investičnou akciou, keďže priechod pre chodcov na tejto križovatke je viac než potrebný). Ale z celého návrhu nemám rozhodne zlý pocit. No určite sa nájde aj priestor na zlepšenie. Preto mi prišlo fajn sa ako komunita stretnúť a reálne si to prejsť. Stále si myslím, že by to nemusel byť zlý nápad. Myslím, že nejaký dátum skúsim navrhnúť (koniec mája/v júni).
P.S.: Na platobnú kartu som aj ja zvedavý.
P.S.2: Toto tam celkom zapracované vidím. Zámostie aj kĺbaky. Prípoje deto.