Reply on: draxter #13532:
Myslíme si, že vhodnosť polokruhov 5 a 6 skončila v momente, kedy sa lokalita súčasných Vinohradov zmenila z poľa na obytnú zónu. Zámostie ako také by malo dostať nižší počet plnohodnotných a jednoduchých liniek, z ktorých niektoré by mali v Záblatí meniť číslo tak, aby sa uspokojili aj vzťahy v rámci samotného Západu. V rámci samotného Zámostia by mali na niektorých miestach popribúdať zastávky tak, aby mohla byť MČ obslúžená viac plošne, než dnes, kedy je doprava centralizovaná iba na Zlatovskú.Čo sa týka linky 24, toto je jeden z prvkov súčasného linkového vedenia, do ktorého nevidíme dôvod z hľadiska trasy zasahovať. Jediný zásah bude do rozsahu premávky, ktorý určite nebude upravovaný negatívne - bude rozšírený do podoby, aký si linka s takouto intenzitou prepravných prúdov zaslúži. Súčasná hodinovka v sedle a 40-minútovka v špičke je aj v kombinácii s linkami 2 a 12 (spolu 2x za hodinu sedlo, 20 minút v špičke) pomerne nedostatočná, ako kapacitne, tak aj intervalovo.

Richard Ščepko
Zúčastnil som sa na pár debatách aj s poslancami, aj som si pozrel jednu testovaciu jazdu... Sám som bol zvedavý na prejazdnosť Jesenského - Dolný Šianec a porozmýšľať nad investičnou akciou, keďže priechod pre chodcov na tejto križovatke je viac než potrebný). Ale z celého návrhu nemám rozhodne zlý pocit. No určite sa nájde aj priestor na zlepšenie. Preto mi prišlo fajn sa ako komunita stretnúť a reálne si to prejsť. Stále si myslím, že by to nemusel byť zlý nápad. Myslím, že nejaký dátum skúsim navrhnúť (koniec mája/v júni).
P.S.: Na platobnú kartu som aj ja zvedavý.
P.S.2: Toto tam celkom zapracované vidím. Zámostie aj kĺbaky. Prípoje deto.