Reply on: draxter #13524:
Ako už spomenul kolega v predošlom príspevku, takáto veľká zmena je spojená s určitými procesmi, ktoré treba dodržiavať. K samotnej zmene CP dôjde najskôr o niekoľko mesiacov, dovtedy bude mať verejnosť všetky materiály k dispozícii a bude mať možnosť ich pripomienkovať ešte pred spustením - prinajmenšom v rovnakom rozsahu, ako v roku 2016.V spolupráci s mestom máme nastavený jasný harmonogram, podľa ktorého postupujeme. V súčasnosti prebiehajú rokovania s poslancami a prerokovanie s Komisiou dopravy, nasledovať bude predstavenie verejnosti. Po predstavení vo Hviezde budú mať Trenčania prinajmenšom štvrť roka čas, aby sa so zmenami oboznámi a vyjadrili sa k nim.
Chceme ešte raz zdôrazniť, že sme na začiatku celého procesu, zámer bol oficiálne oznámený len minulý týždeň a rozhodne sa tu nikto nechystá robiť zmeny bez diskusie "z večera do rána", skutočne nie je dôvod robiť teraz paniku.
milan005
Áno, možno prídu nejakí noví cestujúci ktorých osloví pravidelný interval pokiaľ im bude pasovať na ich trasu.
Ale pravidelný cestujúci do práce a z práce, k doktorovi, do školy, ktorý bude musieť absolvovať prestup a tým diskomfort a zdržanie začne rozmýšľať nad iným druhom dopravy.
Som však zvedavý najmä na konkrétny cestovný poriadok, nadväznosti na začiatky/konce prac. zmien, vlaky, regionálnu dopravu.
Ťažko hodnotiť niečo len na základe "trasovania".
Plus rozloženie intenzity dopravy na jednotlivé trasy/lokality, či bude rovnováha medzi ponukou a dopytom, špičkou/sedlom/víkendom/neskorým večerom.
Škoda že nie je možné nahliadnuť a pripomienkovať cestovný poriadok tak ako v 2016/08 keď bol vopred zverejnený myslím aj na imhd bez nejakých tajností a diskutovalo sa, dolaďovalo.
Taktiež pôvodný nástrel mal menej liniek. Na základe pripomienok boli doplnené linky 12, 13, 27, Opatová, družstvo aj nesystémová 31.