Reakcia na: TomoSK #13530:
31 - to mi ani nehovor, už dávno nemala byť...Pri podvečerných spojoch do roku 2006 mala linka 8 medzi 15:00 a 19:00 dokonca 20 min interval (o 16 posilnený na 15 min), pričom premávala aj linka 18 a 21 na Juh. Ja to vnímam podobne.
Pre mňa je nosná spojnica Sihoť IV - centrum - Dlhé Hony - Juh II, kde by som určite dal aj polhodinový interval cez víkend (možno aj viac, ale sú aj iné linky v súbehoch a úplne to eliminovať nejde).
Ak sa urobí spoj od vlaku 0.20 aspoň v zmysle spojnice Sihoť - Juh, bude to isto paráda. Tam nemá zmysel uvažovať s rozvozom po Opatovej či Záblatí.
Veru, blavácke trolíky kľudne mali ostať 2xx radou

milan005
Áno, možno prídu nejakí noví cestujúci ktorých osloví pravidelný interval pokiaľ im bude pasovať na ich trasu.
Ale pravidelný cestujúci do práce a z práce, k doktorovi, do školy, ktorý bude musieť absolvovať prestup a tým diskomfort a zdržanie začne rozmýšľať nad iným druhom dopravy.
Som však zvedavý najmä na konkrétny cestovný poriadok, nadväznosti na začiatky/konce prac. zmien, vlaky, regionálnu dopravu.
Ťažko hodnotiť niečo len na základe "trasovania".
Plus rozloženie intenzity dopravy na jednotlivé trasy/lokality, či bude rovnováha medzi ponukou a dopytom, špičkou/sedlom/víkendom/neskorým večerom.
Škoda že nie je možné nahliadnuť a pripomienkovať cestovný poriadok tak ako v 2016/08 keď bol vopred zverejnený myslím aj na imhd bez nejakých tajností a diskutovalo sa, dolaďovalo.
Taktiež pôvodný nástrel mal menej liniek. Na základe pripomienok boli doplnené linky 12, 13, 27, Opatová, družstvo aj nesystémová 31.