Reakcia na: Viko #13548:
Tak to je, ale myslím, že v TN sa to neignoruje, to skôr len niektorí jednotlivci majú "plné huby" toho, že MHD je len pre prácu a školu a zvyšok je luxus.Ja súhlasím s tým, čo píše milan nižšie. Už v roku 2016 boli identifikované potreby nových zastávok, z ktorých pribudli len Vinohrady. Mesto úplne zlyhalo pri VHD v okolí Merkury Marketu a LIDL-i na Brnianskej, to je centrum záujmu ľudí. Môj otec ide autom do LIDL-u len preto, že ak ovraví, žiadna MHD mu tam nejde. Do Laugaricia sa naopak zveze 27, lebo kto ide na nákup, presadať nebude. Ale dopyt cestujúcich, čo generuje LIDL, Markury Market a firmy na Brnianskej (je tam napokon oproti Lildu aj notariát, lekáreň), je úplne mimo. Takže ja očakávam, že keď sa do kadejakých cyklostesiek investuje, že zriadenie zastávok v tejto lokalite konečne zabezpečí.
Z môjho pohľadu by bolo vhodné aj to, aby sa zrýchlil prepravný čas tam, kde to je možné.
TomoSK
Bohužiaľ, nateraz si budeme asi musieť vystačiť iba so zastavovaním na veľkej stanici. Prípojom ako takým bola pri koncepcii cestovného poriadku venovaná osobitná pozornosť, a tu by som mierne poodkryl z CP, že z Vinohradov bude možné docestovať (uvádzam režim víkend, je najslabší čo do intervalu) na železničnú a autobusovú stanicu každú hodinu od cca 5. do 21. hodiny s cestovným časom 23 minút. Časová poloha je nastavená na odchod v 50. minútu z Vinohradov a príchod v 13. minútu na stanicu tak, že prípojný Ex Tatran smer Bratislava odchádza v 26. minútu (prestupný čas 13 minút) a prípojný R Považan smer Žilina odchádza v 23. minútu (prestupný čas 10 minút).