Reply on: kvorka #13550:
Snažil som sa si nejakým spôsobom rozložiť toto linkové vedenie a intervaly do počtov spojov v jednotlivých režimoch, a udrelo mi tam do očí najmä niekoľko lokalít:Sihoť IV - 14 spojov za hodinu v špičke?!
- priemerný interval cca 4 minúty
- l. 1 po 3 spoje, l. 4 po 2 spoje, l. 6 po 2 spoje, l. 8 po 3 spoje, l. 28 po 2 spoje, l. 24 po 2 spoje v poobednej špičke, čo je šialene veľa na to, že Sihoť celá je objektívne slabšia než taký Juh.
Ešte čo sa týka linky 28, jej popularita nepozostáva z toho, že jazdí na Sihoť, ale že chodí okolo Lidla a nemocnice. Najslabším úsekom na nej je úsek Autobusová stanica - Sihoť IV a nerovnomernosťou vyťaženia sa veľmi podobá napríklad na súčasnú jedničku, ktorá chodí v jednej polovici trasy plná, v druhej pomerne prázdna.
Michal Mazánik
S predĺžením podchodu sa stotožnil ako hlavný architekt mesta, tak aj developer Vinohradov, ktorý na svojich pozemkoch necháva územnú rezervu pre napojenie vyústenia podchodu na ulicu Vladimíra Predmerského, ktorá vedie do centra Vinohradov (k zastávke Vinohrady). Na túto tému už prebehlo viacero stretnutí s dotknutými subjektami, kľúčovú rolu samozrejme bude hrať dohoda so ŽSR. Optimistický termín realizácie bol myslím po roku 2026.