Reply on: draxter #13532:
Myslíme si, že vhodnosť polokruhov 5 a 6 skončila v momente, kedy sa lokalita súčasných Vinohradov zmenila z poľa na obytnú zónu. Zámostie ako také by malo dostať nižší počet plnohodnotných a jednoduchých liniek, z ktorých niektoré by mali v Záblatí meniť číslo tak, aby sa uspokojili aj vzťahy v rámci samotného Západu. V rámci samotného Zámostia by mali na niektorých miestach popribúdať zastávky tak, aby mohla byť MČ obslúžená viac plošne, než dnes, kedy je doprava centralizovaná iba na Zlatovskú.Čo sa týka linky 24, toto je jeden z prvkov súčasného linkového vedenia, do ktorého nevidíme dôvod z hľadiska trasy zasahovať. Jediný zásah bude do rozsahu premávky, ktorý určite nebude upravovaný negatívne - bude rozšírený do podoby, aký si linka s takouto intenzitou prepravných prúdov zaslúži. Súčasná hodinovka v sedle a 40-minútovka v špičke je aj v kombinácii s linkami 2 a 12 (spolu 2x za hodinu sedlo, 20 minút v špičke) pomerne nedostatočná, ako kapacitne, tak aj intervalovo.

Michal Mazánik
V spolupráci s mestom máme nastavený jasný harmonogram, podľa ktorého postupujeme. V súčasnosti prebiehajú rokovania s poslancami a prerokovanie s Komisiou dopravy, nasledovať bude predstavenie verejnosti. Po predstavení vo Hviezde budú mať Trenčania prinajmenšom štvrť roka čas, aby sa so zmenami oboznámi a vyjadrili sa k nim.
Chceme ešte raz zdôrazniť, že sme na začiatku celého procesu, zámer bol oficiálne oznámený len minulý týždeň a rozhodne sa tu nikto nechystá robiť zmeny bez diskusie "z večera do rána", skutočne nie je dôvod robiť teraz paniku.