Reakcia na: theo #13134:
Vzhľadom na to že SDP je uzatvorený systém, takáto požiadavka núti dopravcu ísť do odbavovacích riešení od Transdaty. Takže chvalabohu že to mesto nevyžaduje, inak by bolo zle nedobre. Samozrejme ale nie je čisté meniť podmienky po súťaži, v prvom rade to tam vôbec nikdy nemalo byť.Inak ako už bolo naznačené, normálny objednávateľ nebude v roku 2023 riešiť uznávanie nejakých nezmyselných kartičiek na autobus. Máme všetci nie len dopravný, ale všeobjímajúci pass v peňaženke, alebo mobile. Volá sa to Visa/MasterCard a je to akceptované po celom svete. (A kým niekto príde s "a čo deti/dôchodcovia/šteniatka", ešte dodám že sa dá kúpiť aj predplatená karta bez viazania na účet, ak niekto veľmi trvá na tom že chce žiť v minulom storočí.)
810zssk
Nezhodneme a je veľmi dobrý dôvod prečo je tento model obsluhy zastávok tak málo rozšírený. Ide v princípe o stredoeurópsku špecialitu. Inak nemá zmysel na jednej zastávke znamenie vyžadovať a na druhej nie.
"cestujúci budú určite nahnevaní, ak sa nebude dodržiavať cestovný poriadok prepravcom, lebo práve odišiel autobus zo zastávky, ktorý pred tým na 3. zastávkach nestál a ,,získal,, čas k dobru 5 minút"
U civilizovaných dopravcov sú predčasné odchody zakázané. Predpokladám že aj u Transdevu. Tým pádom by k tebou opísanej situácií dochádzať nemalo. Ak dochádza, treba to riešiť disciplinárne s konkrétnym vodičom. Téma predčasných odchodov nemá súvis s tým či sú zastávky stále, alebo na znamenie.
"Teda tam budú zastavovať všetky, aj keď jediný čakateľ bude čakať na svoj spoj , ktorý ide o 10 minút."
Áno, ak tam bude niekto čakať, tak sa zastaví. Keď tam nikto čakať nebude, tak sa nezastaví (ak teda niekto vo vozidle nedal signál). To je podstata tejto zmeny.