no jasne nechapte ma zle (nechcem nikoho vedsiat na pantograf a podone, ako ma iny chcu otravit CO2
) ale sucasny stav MHD je vsekto mozne, len nie vyhodnejsi ako cestovat autom. Aj keby bolo auto drahsie, tak stale to ma 1000+1 vyhod oproti sucasnemu stavu mhd. Takze ak bude metro, ci nieco take nezavisle a rychle, ak to pojde kazde 3minuty, zvysok aspon kazdych 5, tak mozem povedat, ze auto necham doma.
Ale teraz sa skuste niekam dostat cez vikend. Nie je spoj, co nema 15-20min. interval - no je to normalne???
Sa zamyslite, kto a preco jazdi MHD. Len ti, co nemaju auto, ci je pre nich pridrahe a to je vsetko.

Ale teraz sa skuste niekam dostat cez vikend. Nie je spoj, co nema 15-20min. interval - no je to normalne???
Sa zamyslite, kto a preco jazdi MHD. Len ti, co nemaju auto, ci je pre nich pridrahe a to je vsetko.
Vladimir
Si: Co sa tyka prerozdelovania HDP, treba sa na to divat z viacerych stran. Napriklad co sa tyka zahranicnych investicii, tie su casto podmienene kvalitnou dopravnou dostupnostou. Skus sa vybrat autom z BA do PO (Certovica, Branisko, na kazdom kroku dedina s max. rychlostou 40 km/h...). Lenze ak na zaciatku stat pri vystavbe infrastruktury nepomoze, nikdy sa nepodari odstranit ekonomicke rozdiely - Presovsky kraj si predsa dialnicu nepostavi.
Tak ci onak, ako Bratislavcanom nikomu neodporucam viest debaty o rozdelovani HPD na vychode, lebo sa to nemusi zle skoncit. Napriklad taky Presov uz cele roky zije s tym, ze Bratislava stavia piaty most cez Dunaj a sucasne sa Slovenska sprava ciest BA snazi donutit presovsku radnicu k odstupeniu od povodneho tuneloveho variantu dialnicneho obchvatu PO a vyviest ho napovrch, prakticky nedaleho centra mesta. (Pre Vasu orientaciu, predstate si, ze v BA nepostavite tunel z Mlynskej doliny do Lamaca, ale kvoli ceste zrusite ZOO).