Annndy: Ak bude metro chodit kazde 3 minuty, zase len bude drahe a ludom sa neoplati cestovat MHD. Je to vec cloveka - do akej miery uprednostnuje vlastne pohodlie pred buducnostou tohto mesta a krajiny (z hladiska ekologie).
Ja jazdim MHD nie preto, ze by som nemohol ist autom, ale pre mna je jednoduchsie ist rovno na MHD ako vyberat auto z parkovacieho miesta, vykurit ho, pripadne odskrabat lad. A samozrejme, potom hladat miesto, kam zaparkujem. Jasne, niektori nemaju problem s parkovanim - ved predsa mozu stat aj na Obchodnej, Postovej alebo rovno v centre mesta na pesej zone. Potom to tu vyzera tak, ako vyzera. Okrem toho sa v MHD citim bezpecnejsie, pretoze aj ked uz vozidlo narazi, na 99% su mu nic nestane, co sa o autach povedat neda (hlavne pri bratislavskych vodicoch).
Mrzi ma, ze takymto pristupom sa priblizujeme k USA, kde su dovody, preco nemoze ist clovek 1.5 km pesi napriklad take, ze by musel prejst cez stvorprudovu cestu, po ktorej skoro ziadne auta nechodia. Proste sa im nechce - ich zivotny styl je praca, nakupy, DVD, praca, nakupy, nakupy, praca, kosenie travnika,... a ani krok bez auta...
Ja jazdim MHD nie preto, ze by som nemohol ist autom, ale pre mna je jednoduchsie ist rovno na MHD ako vyberat auto z parkovacieho miesta, vykurit ho, pripadne odskrabat lad. A samozrejme, potom hladat miesto, kam zaparkujem. Jasne, niektori nemaju problem s parkovanim - ved predsa mozu stat aj na Obchodnej, Postovej alebo rovno v centre mesta na pesej zone. Potom to tu vyzera tak, ako vyzera. Okrem toho sa v MHD citim bezpecnejsie, pretoze aj ked uz vozidlo narazi, na 99% su mu nic nestane, co sa o autach povedat neda (hlavne pri bratislavskych vodicoch).
Mrzi ma, ze takymto pristupom sa priblizujeme k USA, kde su dovody, preco nemoze ist clovek 1.5 km pesi napriklad take, ze by musel prejst cez stvorprudovu cestu, po ktorej skoro ziadne auta nechodia. Proste sa im nechce - ich zivotny styl je praca, nakupy, DVD, praca, nakupy, nakupy, praca, kosenie travnika,... a ani krok bez auta...
si
A sam vravis, ze ta infrastruktura pre prilev podnikatelov je dolezita, ale ani v BA to nie je ziadna vyhra, sice je infrastruktura ako tak vybudovana, ale kedze nie su peniaze na udrzbu, tak to podla toho aj vyzera. A netvrdim, ze musi ostat v BA vsetok HDP co sa tu vyprodukuje, ale malo by ho tu ostat vyrazne viacej ako ho tu ostava, ono ked ho tu totiz ostane viacej, bude BA zas toho HDP viac produkovat..., takze mozno sa vysledne ujde aj vychodu viac tych financii potom...