to Juro: he v pohode - mozno som to trochu prehnal, ze iba spodina (v spicke asi ne - ale staci jeden, ci dvaja a hned to citi cely bus. A v lete - no uprimne, kazdy druhy chlap smrdi na "100 honov", tak takym hovirm prasata, alebo spodina, keby sme boli 100 rokov spat, tak O.K. nic sa neda s tym robit, ale dnes to nie je vobec problem aby clovek nesmrdel 5m okolo, ked je spoteny /a to este hned rano/), ale staci, ked idem vecer (cca 1900+) do polusu elinou, a potom o hodku, ci dve spat, tak tam cestuje hrozne vela smradov a niekedy je to smrad fakt na cely vozen. A to nehovorim, ze ked pridem spat na trnavske myto, tak a kym stihnem prejst k busom a tbusom, tak mi vsetky zdrhnu a 20min cakam jak debil (lebo musi ist naraz aj 201, aj 82, aj 209) - nemozu ist aspon v 4min inter. medzi sebou.
No ja sa tym curakom v autach nedivim - radsej budem v zapche vo svojom aute ako v buse:). MHD by mala ist mimo ciest, najlespie pod zemou nech hore nezavadza a je to - potom bude aj rychla a komfortna.
A niektorym sa mozno oplati chodit aj autom do prace - to zase ti kazdy povie inac. Ale si myslim, keby u nas nebola taka chudoba, tak mhd, nikto nejazdi skoro.
No ja sa tym curakom v autach nedivim - radsej budem v zapche vo svojom aute ako v buse:). MHD by mala ist mimo ciest, najlespie pod zemou nech hore nezavadza a je to - potom bude aj rychla a komfortna.
A niektorym sa mozno oplati chodit aj autom do prace - to zase ti kazdy povie inac. Ale si myslim, keby u nas nebola taka chudoba, tak mhd, nikto nejazdi skoro.
d3k0
Ja jazdim MHD nie preto, ze by som nemohol ist autom, ale pre mna je jednoduchsie ist rovno na MHD ako vyberat auto z parkovacieho miesta, vykurit ho, pripadne odskrabat lad. A samozrejme, potom hladat miesto, kam zaparkujem. Jasne, niektori nemaju problem s parkovanim - ved predsa mozu stat aj na Obchodnej, Postovej alebo rovno v centre mesta na pesej zone. Potom to tu vyzera tak, ako vyzera. Okrem toho sa v MHD citim bezpecnejsie, pretoze aj ked uz vozidlo narazi, na 99% su mu nic nestane, co sa o autach povedat neda (hlavne pri bratislavskych vodicoch).
Mrzi ma, ze takymto pristupom sa priblizujeme k USA, kde su dovody, preco nemoze ist clovek 1.5 km pesi napriklad take, ze by musel prejst cez stvorprudovu cestu, po ktorej skoro ziadne auta nechodia. Proste sa im nechce - ich zivotny styl je praca, nakupy, DVD, praca, nakupy, nakupy, praca, kosenie travnika,... a ani krok bez auta...