Jozo: Ďakujem za informáciu.
Nieviete náhodou či budú mať, trolejbusy Tr14 e. č. 6230 a Tr15 e. č. 6601, ktoré odišli niekedy v období október-november 2000 do Zlína, elektronický informačný systém? Keď už išli na takú podrobnú prehliadku mohli by ich trochu zmodernizovať tak ako v PARS Šumperk opavský trolejbus Tr14 #52.
Budú sa znižovať výkony MHD o 2 mil. vozokilometrov v tomto roku alebo naškriabu peniaze zo zvíšenia jednorázových cestovných lístkov?
Nieviete náhodou či budú mať, trolejbusy Tr14 e. č. 6230 a Tr15 e. č. 6601, ktoré odišli niekedy v období október-november 2000 do Zlína, elektronický informačný systém? Keď už išli na takú podrobnú prehliadku mohli by ich trochu zmodernizovať tak ako v PARS Šumperk opavský trolejbus Tr14 #52.
Budú sa znižovať výkony MHD o 2 mil. vozokilometrov v tomto roku alebo naškriabu peniaze zo zvíšenia jednorázových cestovných lístkov?
TeBeCe
No ale ked sme uz pri tych dverach tak na elektrickach t6a5 kombinacia: pohon dveri IFE + vypnute blokovanie rozjazdu + ludia stojaci na schodikoch tiez nie je dvakrat bezpecna. Uz sa mi niekolko krat stalo, ze som stal na poslednom schodiku a ked sa dvere zatvarali tak sa im dostala do cesty nejaka prekazka (moja noha). Co ine ostavalo tym dveram ako sa znovu otvorit a skusit to este raz...no lenze vodic s takouto moznostou nepocita, a tak kym sa dvere znova zavru, tak elektricka ma uz znacnu rychlost...a ked stojim na poslednom schode tak to veru prijemny pocit nie je...
A este jedna vec, naco preboha montuju do trolejbusov pneumaticke otvaranie dveri ked je tam tolko elektriky ????
KLF: Aj tebe setko naj v roku 2001 !!:-)