Mirek Ostrava> neviem ci som to pochopil dobre, ale ty sa na nas slovakov asi chces naviest aki ste vy Cesi dobri. Inak je to pravda, ale nemusis to tak pisat, ako keby sme boli ukrajinci (teraz som to zase posunul o jednu krajinu dalej :-))
All> neberte si to porovnanie Karos a K2 tak k srdcu. Ja sa busmi vozim velmi obcas, aj to uz vacsinou Ikarusmi 412.
KLF> Nehcel by DPB radsej kupit vela elektriciek (busov, tramov) naraz, potom pauza popripde 1-2 kusy a potom zasa naval? Osobne nemam rad pestry vozovy park (napr. Galeria/Praha)
All> si zoberte ze my mame v Blawe takych vodicov, co vyjdu bud nacas (!) alebo o 6-7 minut neskor z vozovne aby jazdili maximalnu rychlost+5km/h navyse, zastavia na zastavkach tak, ze slapnu na brzdy az k zemi, dvere otvoria, drzia ich otvorene 20 sekund potom ich zavru (samozrejme, ludia este len vystupuju)a takto to ide dalej - aby mal vodic na konecnej dlhu pauzu, pofajcil, pojedol, popil, pospal, isiel na zachod... no a este za to beru plat. To je moj nazor na chodenie 37 do a zo Zahorskej Bystrice...
All> Tie diery v podlahe berte s rezervou, ale prehrdzavene derave steny a strechy, to uz nie... Som raz isiel 102 (teraz 37), prsalo, sedel som vzadu pri stene a kvapkalo na mna...
TeBeCe> ja som to s 7070 myslel ako ze ju vyradili na K2S - ale nerozoberajme to uz
All> skoro by som zabudol - vsetko najlepsie v novom roku (uz sa opakujem)
All> neberte si to porovnanie Karos a K2 tak k srdcu. Ja sa busmi vozim velmi obcas, aj to uz vacsinou Ikarusmi 412.
KLF> Nehcel by DPB radsej kupit vela elektriciek (busov, tramov) naraz, potom pauza popripde 1-2 kusy a potom zasa naval? Osobne nemam rad pestry vozovy park (napr. Galeria/Praha)
All> si zoberte ze my mame v Blawe takych vodicov, co vyjdu bud nacas (!) alebo o 6-7 minut neskor z vozovne aby jazdili maximalnu rychlost+5km/h navyse, zastavia na zastavkach tak, ze slapnu na brzdy az k zemi, dvere otvoria, drzia ich otvorene 20 sekund potom ich zavru (samozrejme, ludia este len vystupuju)a takto to ide dalej - aby mal vodic na konecnej dlhu pauzu, pofajcil, pojedol, popil, pospal, isiel na zachod... no a este za to beru plat. To je moj nazor na chodenie 37 do a zo Zahorskej Bystrice...
All> Tie diery v podlahe berte s rezervou, ale prehrdzavene derave steny a strechy, to uz nie... Som raz isiel 102 (teraz 37), prsalo, sedel som vzadu pri stene a kvapkalo na mna...
TeBeCe> ja som to s 7070 myslel ako ze ju vyradili na K2S - ale nerozoberajme to uz
All> skoro by som zabudol - vsetko najlepsie v novom roku (uz sa opakujem)
Spectre
Celé je to záležitosťou politiky, a keď u nás neplatí nariadenie, ktoré prikazuje kupovať len nízkopodlažné, tak nech sa niekto nečuduje, že je to tak, ako to je.
DP> Mne sa výrobky zo Škodovky páčia veľmi moc, a keby sme tu mali všetky trolejbusy 21Tr a autobusy 21Ab, prípadne aj kĺbové verzie, bol by som najšťastnejší človek na svete. Ohľadom Karosy je to asi tak, že to je autobusy, o ktorý sa treba starať ako o malé decko. Stačí si porovnať naše Ikarusy 280 a Karosy, ktoré sú približne rovnako staré (Ikarusy ešte staršie), a aj zaujatý človek musí uznať, že Ikarusu prakticky nič nie je a Karosa sa rozpadáva. Uvedom si, že v Karose neboli schopní niekedy od roku 1985 vyvynúť niečo nového! Nestačí totižto nalepiť nové čelá a vymeniť sedadlá v interiéri, keď konštrukcia autobusu je na hovno. Bohužiaľ, taká je pravda.
Mirek> Ja viem, že v európe sú trochu iné kritéria, ale keď si vezmeš vozový park autobusov, tak to u nás nie je také zlé, ako by sa zdalo, pretože jediné vyslovene šmejdové a zároveň nebezpečné autobusy sú Karosy. Údržba je na tom ani nie finančne zle, ale keď máme pracovníkov, ktorý predávajú náhradné diely v krčme, bohužiaľ....
**********
A teraz zopár lokálnych problémov:
KLF> Astry nečakaj tak skoro, je to výhľad tak do 4-5 rokov.
tr3mp> Presne tak, práve preto nechápem, ako sa môže to isté v trochu upravenej verzii stále vyrábať (a taktiež nechápem ľudí, ktorí to kúpia).
TeBeCe> Pneumatický pohon dverí je aj v 21Tr - je to asi rýchlejšie. Elektrika má aj tú nevýhodu, že keď v električke jedno krídlo dverí "neúmyselne" zablokuješ, dvere sa ti zašprajcujú a v tých horších prípadoch to treba odviesť do vozovne, lebo stane sa aj to, že tam hore niečo "cvakne", a jedno krídlo je zatvorené, zatiaľ čo druhé je iba na pol ceste -> bežné poruchy električiek K2.