COLOR: Nesúhlasím s tebou. Ja som za rozpad ČSFR, lebo síce to tak nevizerá ale Bratislava ako hlavné mesto samostatného štátu a nie provinčné mesto tzv. "PRAGOCENTRALIZNU" na svojej urovni získala.
DP: To v akom stave je mhd v hlavnom meste SR je určite čiastočne aj vina politikov a zákonov, ktoré určujú ako sa majú rozdelovať dane z príjmov obyvateľstva a firiem. Toto rozdelovanie je dosť nespravodlivé. Ale žial boja sa to zmeniť, lebo Bratislava produkuje 40% HDP Slovenskej republiky čo znamená, že keby jej to ostalo na rozvoj nerozprávali by ste sa tu ako sa rozpadávajú české karosy ale skôr o tom prečo už neotvorili 4 linku metra, ktorá je síce zbytočná, ale my na to máme. Čo to znamená? To znamená, že to čo sa tu vyprodukuje zhltne ostatok Slovenka a nám tu na rozvoj mesta nič neostane, lebo máme také blbé zákony.
DP: To v akom stave je mhd v hlavnom meste SR je určite čiastočne aj vina politikov a zákonov, ktoré určujú ako sa majú rozdelovať dane z príjmov obyvateľstva a firiem. Toto rozdelovanie je dosť nespravodlivé. Ale žial boja sa to zmeniť, lebo Bratislava produkuje 40% HDP Slovenskej republiky čo znamená, že keby jej to ostalo na rozvoj nerozprávali by ste sa tu ako sa rozpadávajú české karosy ale skôr o tom prečo už neotvorili 4 linku metra, ktorá je síce zbytočná, ale my na to máme. Čo to znamená? To znamená, že to čo sa tu vyprodukuje zhltne ostatok Slovenka a nám tu na rozvoj mesta nič neostane, lebo máme také blbé zákony.
Cookies
Nieviete náhodou či budú mať, trolejbusy Tr14 e. č. 6230 a Tr15 e. č. 6601, ktoré odišli niekedy v období október-november 2000 do Zlína, elektronický informačný systém? Keď už išli na takú podrobnú prehliadku mohli by ich trochu zmodernizovať tak ako v PARS Šumperk opavský trolejbus Tr14 #52.
Budú sa znižovať výkony MHD o 2 mil. vozokilometrov v tomto roku alebo naškriabu peniaze zo zvíšenia jednorázových cestovných lístkov?