Treba sa sťažovať na vnutorna.kontrola@dpb.sk. Dátum, čas a číslo vozidla (napr. 4046) budú stačiť. Namiesto čísla vozidla sa dá poskytnúť aj presný čas z konkrétnej zastávky a smer.
94kou nejazdim (vacsinou), ale kolegovia spominali, ze jazda nou je skutocny adrenalinovy zazitok. cestujucich hadze zo strany na stranu, vodic zastavuje na kazdej zastavke (aj ked nemusi) - ide predsa o odpich, s kolegami sa nestaci pozdravit mavnutim ruky, ale "musi" sa trubit a podobne.
zaujimalo by ma, ci sa jedna o novy "standard", kedze najst vodica je naozaj tazke a teda nema zmysel si stazovat u dopravneho podniku. alebo teda treba cakat na nejaky megapruser typu zraneni, mrtvi a podobne.
dik.
ps: obcas neohladuplnu jazdu zazivam i sam, ale 94 je tym zrejme povestna.
Ide. Ja sa tiež riadim tým, čo je na webe, ale nerozumiem, ako môže vzniknúť takýto rozdiel, keďže začiatok platnosti je zhodný. Napíšem im mail, nech to prelepia na zastávkach...
linka A na ktorej jazdila ta historicka supeava T3 myslim obstala celkom dobre, nevidim dovod preco by taka linka nemohla zostat v centre natrvalo. Kludne by tam mohla byt aj ina suprava.
Je mozne aby v Bratislave vznikla nejaka elektrickova turisticka linka s nejakym historickym vozidlom ktora by jazdila len v centre mesta ako linka 42 v Prahe?
L4 nie je problém vyjazdiť na 0 aj keď zo Šafka máš +2. Od krížnej je v jazdných dobách celkom veľká vata a nie je problém už na odborárskej vyrovnávať.
Zo skúseností Vodná veža nieje vôbec problém, aj keď tam nečakane skočí stopka, hlavne v smere do Centra sa všetko dá stihnúť. Najdôležitejší bod L4 smerom do centra je len a len Šafko.
Keď príde vodič pred Šafko s minútovou rezervou, ostane stáť, čaká na signál a ešte ho obehne aj L3 z Petržalky tak zo Šafka odíde +2.
Takže v konečnom dôsledku, L4 sa dá pekne na nulu odjazdiť po Šafko a tam to bez preferencií končí.
Aj križovatky na Americkom nám. (obe) a Špitálskej / 29. augusta sú v pevnom cykle. Čo bude zaujímavé v rannej špičke, lebo zelená vlna je urobená pre IAD po Špitálskej na Americké nám., takže L3 vždy na druhej z križovatiek na trase čaká.
V smere do Rače zároveň blokuje L4, lebo sa do úseku medzi ul. 29. Augusta a Americkým nám. dve električky za sebou nezmestia a teda musí čakať (takmer) celý cyklus. Takže keď L4 pred seba na Šafku chytí L3, je to vo výsledku na Krížnej vždy +1 minúta.
Takže by stálo za to signálny plán na tých križovatkách prerobiť.
Alebo prerobiť signálny plán na Šafárikovom nám. a dať voľno električkám najprv z Vajanského nábr. a až potom z Petržalky. To by ale bolo trochu kontraproduktívne, lebo viac ľudí bude prestupovať z L3 na L4 alebo L1 ako naopak.
Celkovom je inak trasa L4 v centre viac náchylná na nepravidelnosti a má aj viac našponované časy, svetelná signalizácia pri Vodnej veži to ešte zhoršila. Je to vidieť na Krížnej von z mesta, kde L9 jazdí plusmínus načas a L4 s meškaním 0 až 4 minúty.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423