Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #253872:
Dlhšie už nefunguje ani aktuálna poloha vozidla pri otvorení konkrétnej služby.
Vo výprave sa opäť nezobrazujú vozidlá, ktoré sú aktuálne v premávke. Asi to bude opäť chyba. 🙂
Neviete prečo aplikácia imhd hlási, že potrebuje aktívne pripojenie k internetu aj keď som na internete?
Reakcia na: jose1711 #253869:
Treba sa sťažovať na vnutorna.kontrola@dpb.sk. Dátum, čas a číslo vozidla (napr. 4046) budú stačiť. Namiesto čísla vozidla sa dá poskytnúť aj presný čas z konkrétnej zastávky a smer.
ahoj,

94kou nejazdim (vacsinou), ale kolegovia spominali, ze jazda nou je skutocny adrenalinovy zazitok. cestujucich hadze zo strany na stranu, vodic zastavuje na kazdej zastavke (aj ked nemusi) - ide predsa o odpich, s kolegami sa nestaci pozdravit mavnutim ruky, ale "musi" sa trubit a podobne.

zaujimalo by ma, ci sa jedna o novy "standard", kedze najst vodica je naozaj tazke a teda nema zmysel si stazovat u dopravneho podniku. alebo teda treba cakat na nejaky megapruser typu zraneni, mrtvi a podobne.

dik.

ps: obcas neohladuplnu jazdu zazivam i sam, ale 94 je tym zrejme povestna.
Reakcia na: on-line #253867:
Ide. Ja sa tiež riadim tým, čo je na webe, ale nerozumiem, ako môže vzniknúť takýto rozdiel, keďže začiatok platnosti je zhodný. Napíšem im mail, nech to prelepia na zastávkach...
Reakcia na: mirec240 #253866:
Mal by ti teraz ísť ale ja sa riadim ubianom 😊
Nájdi rozdiel 😁 tak som zvedavý, či sa dostanem domov. Na infolinke Arriva mi povedali iba to, čo je na webe.
Reakcia na: DueStage #253864:
linka A na ktorej jazdila ta historicka supeava T3 myslim obstala celkom dobre, nevidim dovod preco by taka linka nemohla zostat v centre natrvalo. Kludne by tam mohla byt aj ina suprava.
Reakcia na: ribbit #253862:
A malo by to pri rozlohe centra nejaký zmysel?
Reakcia na: Joyki #253861:
Má ísť o dočasný technický problém
Je mozne aby v Bratislave vznikla nejaka elektrickova turisticka linka s nejakym historickym vozidlom ktora by jazdila len v centre mesta ako linka 42 v Prahe?
Dnes má Arriva opäť dvojriadkové transparenty s rolujúcimi nacestnymi zastávkami.
Z FB Rača. Nehoda IAD + električka pri Drevone.
Reakcia na: DueStage #253858:
Záleží či ideš na Zlaté alebo na STN a či L3 stihne signál na Mariánskej. Ale áno dá sa.
Reakcia na: matis #253856:
L4 nie je problém vyjazdiť na 0 aj keď zo Šafka máš +2. Od krížnej je v jazdných dobách celkom veľká vata a nie je problém už na odborárskej vyrovnávať.
Reakcia na: birch #253855:
Teraz pred chvíľou sa menil signálny plán CSS medzi 29.augusta a americkým nám. Uvidíme ako to bude vychádzať…
Reakcia na: birch #253855:
Zo skúseností Vodná veža nieje vôbec problém, aj keď tam nečakane skočí stopka, hlavne v smere do Centra sa všetko dá stihnúť. Najdôležitejší bod L4 smerom do centra je len a len Šafko.
Keď príde vodič pred Šafko s minútovou rezervou, ostane stáť, čaká na signál a ešte ho obehne aj L3 z Petržalky tak zo Šafka odíde +2.

Takže v konečnom dôsledku, L4 sa dá pekne na nulu odjazdiť po Šafko a tam to bez preferencií končí.
Reakcia na: Ma178rek #253845:
Aj križovatky na Americkom nám. (obe) a Špitálskej / 29. augusta sú v pevnom cykle. Čo bude zaujímavé v rannej špičke, lebo zelená vlna je urobená pre IAD po Špitálskej na Americké nám., takže L3 vždy na druhej z križovatiek na trase čaká.

V smere do Rače zároveň blokuje L4, lebo sa do úseku medzi ul. 29. Augusta a Americkým nám. dve električky za sebou nezmestia a teda musí čakať (takmer) celý cyklus. Takže keď L4 pred seba na Šafku chytí L3, je to vo výsledku na Krížnej vždy +1 minúta.

Takže by stálo za to signálny plán na tých križovatkách prerobiť.
Alebo prerobiť signálny plán na Šafárikovom nám. a dať voľno električkám najprv z Vajanského nábr. a až potom z Petržalky. To by ale bolo trochu kontraproduktívne, lebo viac ľudí bude prestupovať z L3 na L4 alebo L1 ako naopak.

Celkovom je inak trasa L4 v centre viac náchylná na nepravidelnosti a má aj viac našponované časy, svetelná signalizácia pri Vodnej veži to ešte zhoršila. Je to vidieť na Krížnej von z mesta, kde L9 jazdí plusmínus načas a L4 s meškaním 0 až 4 minúty.
Zastávkový update 🙃

Pri kríži (E)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.