z cyklu premenovanie zastavok v praxi:
"...pripadalo nám to tak, že ani bratislavčania nepoznajú svoje mesto. Chceli sme vedieť, kde je zastávka Prezidentská záhrada. Pýtali sme sa troch ľudí, ani jeden z nich to nevedel, až nás nakoniec nasmerovala jedna dáma. Namiesto doprava, kadiaľ by sme to mali bližšie, nás smerovala doľava k Prezidentskému palácu." (zdroj https://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/8409-Vylet-do-Bratislavy/)
"...pripadalo nám to tak, že ani bratislavčania nepoznajú svoje mesto. Chceli sme vedieť, kde je zastávka Prezidentská záhrada. Pýtali sme sa troch ľudí, ani jeden z nich to nevedel, až nás nakoniec nasmerovala jedna dáma. Namiesto doprava, kadiaľ by sme to mali bližšie, nás smerovala doľava k Prezidentskému palácu." (zdroj https://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/8409-Vylet-do-Bratislavy/)
nie zámer.
BA2301
Príjemný bulvár na Štefánikovej - to radšej nie. Bulvár (nie v novinách), teda "boulevard" je obyčajne pomerne vyťažená tepna, tým sa vyhýbam, pokiaľ po nich nejde autobus. Štefániková sa dá skľudniť, ak obetujeme Šancovú, teda ponecháme jej dopravnú funkciu. Na Štefánikovu by sa mohla vrátiť električka a ulica by sa obmedzila na lokálnu dopravu.
Bratislava potrebuje dokončený obchvat. Za severnú tangentu by mali pykať neschopní politici a mala by sa pohnúť. Alternatíva k nej neexistuje. Obchvat je niečo, čo sa mestu vyhne a Bratislava to potrebuje ako soľ. Zatiaľ je to nedokončené a nepodarok (tunel Sitina nespĺňajúci súčasné normy (stačí navŕtať únikový tunel - Francúzi ho navŕtali za 3 roky popod Mt Blanc, tu by to za rok zvládli), nedokončená križovatka D1-D4, atď.).