Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #239638:
ja si ale napriklad kedysi pamatam aj to ze sa ponechavala doprava po jednej kolaji..... (a aj to bol povodny dovod kupy kalifornanov)

a tiez nevidim problem v tom aby sa problematicke useky (blataky) opravili namiesto cakania na celkovu rekonstrukciu radialy, ak sa to spravi dobre (a aj nasledne sa bude robit udrzba), ta racianska trat moze kludne prezit este dalsich 10-20-30 rokov bez toho aby musela byt nahradena suvislou vrstvou betonu s kolajnicami.....
Reakcia na: Urbanway 2423 #239634:
Kedysi sa robili takéto výluky cez letné prázdniny a normálne sme žili a fungovali. V prípade Račianskej si ani iný termín predstaviť neviem. Vylúčenie jedného jazdného pruhu celkom isto prinesie dosť veľký dopravný kolaps.
Reakcia na: si #239636:
V prípade komplet celej radiály sme odkázaní len na eurofondy, ktoré môžu, ale i nemusia prísť.

V prípade menších projektov sa to dá zafinancovať z vlastného rozpočtu. Ako napríklad Špitálsku alebo Záhumenice. Alebo kedysi Záhradnícku a Miletičovu. Netreba vymýšľať koleso.
Reakcia na: Solider #239632:
pripajam sa k tomu co tu uz bolo napisane.... kym nemame kolajove spojky, zabzar a moznost vo vylucenych usekoch fungovat jednokolajne, tak je asi lepsie spravit cely usek naraz....
PS: a pokial sa DP nauci robit aj priebeznu udrzbu, co by bolo vhodne, tak ten otvoreny zvrsok je na toto aj najlepsi.....
Reakcia na: Solider #239632:
Jasne a bude to rozdrbane 20 rokov nepretrzite miesto 2 😃 😃 Ale tak na Autoslavu stále dobré si myslim
Reakcia na: Solider #239632:
A nemohlo by sa pri rozdelení modernizácie na viacero úsekov stať to, že by musela byť trať dlhšie zatvorená, ako keď sa to robí celé naraz? Osobne si viem predstaviť rozdeliť modernizáciu na 2 úseky a to R. mýto - Depo Krasňany (tu by mohla byť ostrovná prevádzka linky 3 do Rače) a Depo Krasňany - Rača.
Reakcia na: Trammat #239629:
Hlavne to nebude treba. Ja osobne predpokladám, že na plný režim školský rok v celej sieti sa dostaneme pravdepodobne v druhej polovici septembra, keď sa otvoria prezenčne aj vysoké školy. Dovtedy to bude zrejme v prázdninovom alebo inom modifikovanom režime.
Reakcia na: Dezerter #239630:
Veď samozrejme, že to je potrebné opraviť, ale nerozumiem, prečo by sa v horizonte 5 až 10 rokov nemala modernizovať. Možno sa treba vykašľať na grandiózne veľké modernizácie a tieto úseky projekčne pripraviť v menších balíkoch: napríklad Račianske mýto - Pionierska, Pionierska - Garda, Garda - Vinohrady. Pri železničných projektoch EÚ tlačí, že sa majú robiť menšie úseky. Neverím, že celá modernizácia by stála na tom, že sa bude môcť robiť len celý úsek od Račka po Komisárky.
Reakcia na: Trammat #239629:
Aspoň na bežný prázdninový interval by sa im to mohlo chcieť vrátiť..
Reakcia na: Solider #239618:
V roku 2014 sa pritom presne ako opisuješ opravovala Račianska radiála medzi Ursinyho a Pionierskou. Na dvoch miestach je to dodnes vidieť, že vďaka tej rýchlej výmene podložia sú dnes tie úseky plne zjazdné bez obmedzenia traťovej rýchlosti. Keďže Račianska sa v tomto úseku najbližších 5-10 rokov modernizovať nebude, aj takáto drobná oprava všetkých blaťakov bude výhodná.
Reakcia na: Dezerter #239628:
Mesiac pred letnými prázdninami? To už predsa nebudú ich logikou prerábať grafikony...
Reakcia na: N/A #239626:
Skôr by zaujímalo, či sa vôbec niekedy vráti interval 4 minúty po celý deň na električkových linkách? Ok, nateraz by stačil 4/5/7,5 ale neskôr by to malo byť 4 celý deň a večer 7,5. Môj odhad pri súčasnom vedení DPB tak najskôr 1.6.2021, keď sa skončí výluka na Americkom, aby grafikonisti nemali zbytočne moc roboty
Reakcia na: ratataj #239621:
Ja som to nedával ako príklad. Ale rozdiel tam je aspoň v tom, že ŽSR na blaťák po istej dobe naženie traťovákov s čakanmi a lopatami a tí spravia improvizované odvodnenie v rámci svojej pracovnej doby, kdežto DPB blaťáky rieši len kompletnou rekonštrukciou radiály z eurofondov za 70 mil. €. Pravidelná údržba - neznámy pojem (u oboch). Chcelo by to nejaký UHP aj pre samosprávy...
Kedy sa vráti 4-,5-7,5-minútový celodenný interval na električky a podobne?
Nevie sa nahodou, že kedy sa premávka vráti do stavu pracovný deň? Už by to mohli dať zasa naspäť
Reakcia na: Maremi #239623:
Na Staromestskej na úrovni zastávky Zochova je v smere z Mostu SNP nehoda.
Co sa stalo v centre ? Most snp je totalne upchaty, 20min meskanie minimalne
Reakcia na: ratataj #239620:
to by som si nedovolil tvrdit, blataky sa vyskytovali v kolajovej sieti uz aj predtym ako zacali jazdit skodovky; ine rozlozenie je uplne jedno, podstatne su maximalne osove tlaky (takyto udaj som vsak aspon tu v databaze vozidiel nenasiel)
Reakcia na: ufo #239619:
no zrovna ŽSR by som ako príklad pri debate o údržbe tratí nespomínal, tam to je to v rovnakom štýle - čo nehrozí prúserom vyrieši sa pomalou jazdou
Reakcia na: toms #239607:
tie blaťáky su aj dôsledok nových škodoviek - iné rozloženie hmotnosti ako u K2x alebo súpravy Tx .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.