Skoro by som bol zabudol - predvcerom som vyvaloval oci - 4204 po generalke (ak to vobec je povodny voz) a JAZDI (na rozdiel od 4304, ktora je po generalke hodne dlho a este stale na nu nechcu dat papiere), ma novu SPZ - BA 691FO (ak som dobre videl) a nevsimol som si (ne)dymovost skiel. Ak to niekto vie vysvetlit, tak som zvedavy ;))
Dalsia vec - vcera vecer (okolo 20:00) som sa viezol z Dolniakov 6312 na 201/10. Vodic si zasluzi velku pochvalu - jazdil velmi plynule a s citom, nesklbal ako poniektori, no pritom vobec nesiel pomaly. Bol maximalne ohladuplny k cestujucim - na jednej zastavke cakal nejakeho dost zdaleka dobiehajuceho chalana, v obluku na Komarovskej zas zbadal, ze niekde v dialke za nim je 97-cka, tak pockal asi 2 minuty kym prisla a otvorila dvere aby ludia z nej mohli preskocit, na dalsej zastavke zas nastupoval nejaky dedo o palici s problemami so stabilitou, tak po zavreti dveri (napriek tomu ze mal prazdnu cestu) este pockal, kym sa nejako vsuka dnu a premiestni ku sedadlu, az potom sa velmi jemnucko pohol... pritom nemeskal, ani nesiel nejak pomaly. Zasluzil by si minimalne zdvihnut premie, a ostatni by si z neho mali brat vzor ;))
Dalsia vec - vcera vecer (okolo 20:00) som sa viezol z Dolniakov 6312 na 201/10. Vodic si zasluzi velku pochvalu - jazdil velmi plynule a s citom, nesklbal ako poniektori, no pritom vobec nesiel pomaly. Bol maximalne ohladuplny k cestujucim - na jednej zastavke cakal nejakeho dost zdaleka dobiehajuceho chalana, v obluku na Komarovskej zas zbadal, ze niekde v dialke za nim je 97-cka, tak pockal asi 2 minuty kym prisla a otvorila dvere aby ludia z nej mohli preskocit, na dalsej zastavke zas nastupoval nejaky dedo o palici s problemami so stabilitou, tak po zavreti dveri (napriek tomu ze mal prazdnu cestu) este pockal, kym sa nejako vsuka dnu a premiestni ku sedadlu, az potom sa velmi jemnucko pohol... pritom nemeskal, ani nesiel nejak pomaly. Zasluzil by si minimalne zdvihnut premie, a ostatni by si z neho mali brat vzor ;))
Kockac
si: Myslim, ze sotva kto sa tu zastava ikarusov 4xx, ale tie 280kove boli o dost lepsie nez karosy, najma ked uvazime, ako ich "udrzuju". (Ikarusy su fakt typicka sovietska konstrukcia, ak chapete, co tym myslim.) Karosy maju svoje vyhody (neraz som na 435ke alebo Tambuse vytahoval nohu z dveri pri vystupovani), ale tie vetraky by som rozhodne nenazval lepsimi (strasne trcia do uz aj tak nizkeho priestoru Karosy). Miesta na sedenie su male vsade, takze to je jedno.
Ale aby som bol objektivny, musim spomenut jednu chybu Ik. 280 (co sa tyka pohody cestovania) - zadna plosina je spravena naozaj hrozne, nie je tam ziadna tyc na drzanie a clovek v zakrutach lieta kade lahsie.