s tym s tebou []c musim suhlasit, stare 280ky bez udrzby vydrzia naozaj najviacej :-))
hmmm 23?? urcite nie je TAMbus... TAMy maju evidencka ?4?? klbate a 37?? kratke 23xx by bola Karosa bud s MAN alebo Renault motorom. Ale tie tiez vedia obcas od motora dobre kurit, hlavne ak im nenaleju chladiacu kvapalinu (co sa im v dielnach stava:-)))
a co sa tyka sedadiel v TAMoch, konkretne tych drevenych, fakt je, ze v kazdej zakrute ta na nom vynesie niekam a ked brzdi tak sa zosmyknes aj na zem... proste tie sedadla nie su pohodlne. Co sa ale ich udrzby tyka, tak su urcite pre bratislavsku MHD jedny z najvhodnejsich (lepsie na tom su leda ak tie laminatove v elektrickach K2 a T3, a tie sa ani tolko neklzu :-)))
hmmm 23?? urcite nie je TAMbus... TAMy maju evidencka ?4?? klbate a 37?? kratke 23xx by bola Karosa bud s MAN alebo Renault motorom. Ale tie tiez vedia obcas od motora dobre kurit, hlavne ak im nenaleju chladiacu kvapalinu (co sa im v dielnach stava:-)))
a co sa tyka sedadiel v TAMoch, konkretne tych drevenych, fakt je, ze v kazdej zakrute ta na nom vynesie niekam a ked brzdi tak sa zosmyknes aj na zem... proste tie sedadla nie su pohodlne. Co sa ale ich udrzby tyka, tak su urcite pre bratislavsku MHD jedny z najvhodnejsich (lepsie na tom su leda ak tie laminatove v elektrickach K2 a T3, a tie sa ani tolko neklzu :-)))
13sk
Ako je mozne ,ze 11 ludi z 10 nadava na sedadla v TAMoch a pritom ak sa nahodou vyskytnu nejake lepsej kvality ,hadajte co z nich po kratkej dobe pouzivania ostane . A este k tomu nadherny interier ,ktory prekaza chudakom ak je nahodou cisty(biely)-hned je zhovadeny haluznymi gekmi :-((