COLOR>>> 15Tr na 210 je dost bezne...Okrem
prac. dni
Nepto>>> Tvoja stranka je o "moc lepsia" :-)))
A k udrzbe>>> Sa mi zda, ze v SAD sa o svoje BUSy
staraju o MOC lepsie ako v MHD. Ja si vlastne
ani nespominam na zly BUS a ak aj hej, uz nejazdi
Skoro vsetky so uz zrekonstruovane a nejsu problemy.
Snad len stare ikarusy su troska pozadu, ale uz
ich asi nerchavaju len dozit.Snad by si MHD
mohlo zobrat priklad....Ale to asi neni realne, lebo
v nasej MHD su "najmudrejsi ludia v celej SR".
Aspon tak to vidim z prispevkov, ktore tu citavam
prac. dni

Nepto>>> Tvoja stranka je o "moc lepsia" :-)))
A k udrzbe>>> Sa mi zda, ze v SAD sa o svoje BUSy
staraju o MOC lepsie ako v MHD. Ja si vlastne
ani nespominam na zly BUS a ak aj hej, uz nejazdi

Skoro vsetky so uz zrekonstruovane a nejsu problemy.
Snad len stare ikarusy su troska pozadu, ale uz
ich asi nerchavaju len dozit.Snad by si MHD
mohlo zobrat priklad....Ale to asi neni realne, lebo
v nasej MHD su "najmudrejsi ludia v celej SR".
Aspon tak to vidim z prispevkov, ktore tu citavam

Kockac
si: Myslim, ze sotva kto sa tu zastava ikarusov 4xx, ale tie 280kove boli o dost lepsie nez karosy, najma ked uvazime, ako ich "udrzuju". (Ikarusy su fakt typicka sovietska konstrukcia, ak chapete, co tym myslim.) Karosy maju svoje vyhody (neraz som na 435ke alebo Tambuse vytahoval nohu z dveri pri vystupovani), ale tie vetraky by som rozhodne nenazval lepsimi (strasne trcia do uz aj tak nizkeho priestoru Karosy). Miesta na sedenie su male vsade, takze to je jedno.
Ale aby som bol objektivny, musim spomenut jednu chybu Ik. 280 (co sa tyka pohody cestovania) - zadna plosina je spravena naozaj hrozne, nie je tam ziadna tyc na drzanie a clovek v zakrutach lieta kade lahsie.