s tym s tebou []c musim suhlasit, stare 280ky bez udrzby vydrzia naozaj najviacej :-))
hmmm 23?? urcite nie je TAMbus... TAMy maju evidencka ?4?? klbate a 37?? kratke 23xx by bola Karosa bud s MAN alebo Renault motorom. Ale tie tiez vedia obcas od motora dobre kurit, hlavne ak im nenaleju chladiacu kvapalinu (co sa im v dielnach stava:-)))
a co sa tyka sedadiel v TAMoch, konkretne tych drevenych, fakt je, ze v kazdej zakrute ta na nom vynesie niekam a ked brzdi tak sa zosmyknes aj na zem... proste tie sedadla nie su pohodlne. Co sa ale ich udrzby tyka, tak su urcite pre bratislavsku MHD jedny z najvhodnejsich (lepsie na tom su leda ak tie laminatove v elektrickach K2 a T3, a tie sa ani tolko neklzu :-)))
hmmm 23?? urcite nie je TAMbus... TAMy maju evidencka ?4?? klbate a 37?? kratke 23xx by bola Karosa bud s MAN alebo Renault motorom. Ale tie tiez vedia obcas od motora dobre kurit, hlavne ak im nenaleju chladiacu kvapalinu (co sa im v dielnach stava:-)))
a co sa tyka sedadiel v TAMoch, konkretne tych drevenych, fakt je, ze v kazdej zakrute ta na nom vynesie niekam a ked brzdi tak sa zosmyknes aj na zem... proste tie sedadla nie su pohodlne. Co sa ale ich udrzby tyka, tak su urcite pre bratislavsku MHD jedny z najvhodnejsich (lepsie na tom su leda ak tie laminatove v elektrickach K2 a T3, a tie sa ani tolko neklzu :-)))
Kockac
si: Myslim, ze sotva kto sa tu zastava ikarusov 4xx, ale tie 280kove boli o dost lepsie nez karosy, najma ked uvazime, ako ich "udrzuju". (Ikarusy su fakt typicka sovietska konstrukcia, ak chapete, co tym myslim.) Karosy maju svoje vyhody (neraz som na 435ke alebo Tambuse vytahoval nohu z dveri pri vystupovani), ale tie vetraky by som rozhodne nenazval lepsimi (strasne trcia do uz aj tak nizkeho priestoru Karosy). Miesta na sedenie su male vsade, takze to je jedno.
Ale aby som bol objektivny, musim spomenut jednu chybu Ik. 280 (co sa tyka pohody cestovania) - zadna plosina je spravena naozaj hrozne, nie je tam ziadna tyc na drzanie a clovek v zakrutach lieta kade lahsie.