Reply on: ribbit #253542:
No to je pravda. Ako viac trás by sa zišlo ale ja osobne som skôr fanúšik toho že zatiaľ majme to, čo máme, no udržiavať to v top stave tak, aby tam električky mohli ísť kľudne aj 60. Potom fajn by bolo už zaviesť trochu lepšiu preferenciu na semaforoch založenú nie na tom že palubný počítač si to vyžiada, ale tak, že by bolo pred križovatkou a za križovatkou čidlo a vždy keď ide električka, by zastavilo auta asi na 10-20 sekúnd lebo toto je prednejšie riešenie a aj spoľahlivejšie. Na príklad križovatka by bola naprogramovaná tak, že ani by nerátala s električkou, no keď električka prejde čídlo, mala by okamžite zelenú a naopak keď prejde to na druhej strane tak zapne naspäť autá. Potom dvoležité by bolo ešte mať aj lepšie trasované linky autobusov, tak aby to s tou elektrickou aj nejak nadväzovalo, nie iba tak že nejak to dáme a je to.
A keď sme sa dostali k tým linkám, to čo píše Ma178rek by bolo super.
Ja by som videl systém liniek takto:
(Rátam už aj s trasou košická-pribinova)
L1 ->Hl Stn. - stu - vysoká - prior - šafarikovo nám. - Petržalka
L2 -> Petržalka - šafarikovo nám. - pribinova - košická - saleziány - Ružinov
L3 -> bez zmeny
L4 -> Bez zmeny
L7 -> Stn vinohrady - račianské mýto - vazovova - Krížna - trnavské mýto saleziany - košická - pribinova - šafarikovo nám. - nám Ľ. Štúra
L9 - bez zmeny
(Toto je len môj návrh, síce som písal že na každú radikáli max 2 linky, no petrzalku by som dal trochu ako výnimku a boli by tam 3 lebo viem si predstaviť že tu by boli dosť veľké návaly. Potom prečo by som dal tie linky ktoré som pozmenil tak? No L1 spája stré centrum s Petržalkou, L2 by spájala petrzalku a Ružinov s novým centrom, L7 by spojila časť starého centra mesta, s novším centrom Raču.
Ďalej na šafarikovom nám. trnavskom mýte je možné prestúpiť z L4 teda z karlovky-Dúbravky a zlatých pieskov na L7 pripadne z toho Šafárikovho nam aj na L2)
Ale toto už je sci-fi zatiaľ