Musím skonštatovať, že po zmene grafikomu liniek MHD chodí oveľa viac ľudí, než tomu bolo pred zmenou. Možno s tým súvisí aj blížiace sa zmena v parkovaní (často o tom ľudí počúvam rozprávať že radšej pôjdu do práce MHD). Linky chodia vyťažené niekedy úplne maximálne, najviac L11; L24; L6; L1 a aj L4. Postupne sa rozbieha aj L7 (videl som celkom slušne plnú harmoniku zopárkrát). Možno by sa hodili ešte nejaké 2-3 harmoniky kúpiť + sprevádzkovať tú, čo stojí v garáži.
kvorka
2. môže = nemusí = svojvôľa, pri existujúcich zmluvách už vidím môjho prenajímateľa, ako mi uteká z Washingtonu udeliť súhlas na nejaké prihlúple parkovanie
3. opäť diskriminácia - čo koho do toho, na aké účely používam auto? A ak ho mám na lízing, nie som vlastník ? A keď ho mám v nájme....a pod.
4. Nebývam na Juhu I, kde mesto postavilo parkovanie, čo nebude ani spoplatnené (lebo južania majú väčšinu a hneď by vedenie mohlo aj skončiť), ale na Sihoti I, kde nič nepostavili a idú ma zdierať, pričom rezidentom som podľa bydliska a nie podľa vlastníctva. Dane nie sú ekvivalentné plnenia inak, takže toto ani nespomínaj, tu ide o výber na vopred neurčené použitie.
Summa summarum: PAMFLET! Rovnako ako pôvodný prístup k MHD, ktorý sa zmenil len vďaka pár zanietencom a pár schopným ľuďom (milan005,draxter,Richard,....), čo ale nestačí. Zato vymýšľať až sa z kečky parí nad tým, ako zodrať ľudí, to áno, tam aj nemožné vymyslíme. Ale ako zabezpečiť aspoň 3 spoje do hodiny na Juh I, nad tým si palice nelámu ?