Inak zaujímavo sa DIC stavia aj k zastávkam na Zlatovskej. Kým na nosné linky zastávku Zlatovská (bývalá KARA) ruší a v oboch smeroch stoja autobusy na Zlatovská, NS (predtým zast. do centra pre L19 a L50), taká novozavedená školská 23ka zasa stojí na Zlatovskej a to napriek tomu, že sa tam nemá ako logicky dostať...
Takže to vyzerá, že pre väčšinu spojov sa zastávka v smere do centra posunie od plavárne pred Úspech, kde stojí aj PAL a kde sa nezmestia za seba viac ako max. 2 krátke busy...
Je to trocha komplikovano napísané, ale tí, čo TN poznajú, pochopia (narozdiel od inžinierov z DIC).
?
Takže to vyzerá, že pre väčšinu spojov sa zastávka v smere do centra posunie od plavárne pred Úspech, kde stojí aj PAL a kde sa nezmestia za seba viac ako max. 2 krátke busy...
Je to trocha komplikovano napísané, ale tí, čo TN poznajú, pochopia (narozdiel od inžinierov z DIC).
?
vlado54
To len ku kvalitnej praci s tabulkami
K cestovnemu poriadku ano je to len navrh, ale ked uz expert spomenie zavedenie prestupneho systemu nech aj tak cestovny poriadok upravi.
Ak chcem ist zo sihote cez vikend napr. na gen svobodu po 10h musim cakat na prestupe po novom cca 40minut. To je ako bonus, dnes cez vikend idu dva spoje za hodinu na juh (mimo l 28) po novom jeden, na jednu konecnu a s neexistujucim prestupom na druhu.
Toto spravil fakt nejaky dopravny expert specialista na verejnu dopravu ?
Na taku MHD sa vyserie aj zvysok ludi co nou dnes chodia. Sice nie som az tak prekvapeny pri rozhodnutiach dnesneho vedenia mesta.