Reakcia na: kvorka #8904:
Tie pocty spojov za den su v tych tabulkach povacsine nezmysel. Napr pri linke 1 je tam cislo 55 vo vsetky dni pricom dokonca aj pracovny den ma len 40 spojov. Tym padom nesedi ani pocet km za den na linke, realne cislo zistis ked si predelis pocet km za rok poctom dni.To len ku kvalitnej praci s tabulkami

K cestovnemu poriadku ano je to len navrh, ale ked uz expert spomenie zavedenie prestupneho systemu nech aj tak cestovny poriadok upravi.
Ak chcem ist zo sihote cez vikend napr. na gen svobodu po 10h musim cakat na prestupe po novom cca 40minut. To je ako bonus, dnes cez vikend idu dva spoje za hodinu na juh (mimo l 28) po novom jeden, na jednu konecnu a s neexistujucim prestupom na druhu.
Toto spravil fakt nejaky dopravny expert specialista na verejnu dopravu ?
Na taku MHD sa vyserie aj zvysok ludi co nou dnes chodia. Sice nie som az tak prekvapeny pri rozhodnutiach dnesneho vedenia mesta.
kvorka
1. Oblasťami, generujúcimi najvyššie objemy ciest MHD budú sídlisko Juh, oblasť Sihoť a oblasť Dlhé
Hony - stále platí
2. Obyvatelia sídliska Juh vykonajú v roku 2010 18 350 ciest MHD /deň
Obyvatelia oblasti Sihoť vykonajú v roku 2010 11 288 ciest MHD /deň
Obyvatelia oblasti Dlhé Hony vykonajú v roku 2010 9 302 ciest MHD /deň
neviem, aká bola realita, môžme porovnať s generelom
3. zavedenie prestupných uzlov si vyžaduje jednotný špičkový interval cca 15 min: okrem jednej - dvoch liniek v jednej - dvoch hodinách návrh nič také neuvádza!
4. V rámci postupnej urbanizácie územia bude potrebné zavádzať – resp. predlžovať trasy liniek do novo vybudovaných oblastí (viď ÚPN SÚ Trenčín) v závislosti od etapizácie samotnej výstavby. Z tohto dôvodu nie je možné obdobie týchto opatrení presnejšie špecifikovať. Dotýkať sa to bude liniek:
- linka č 11 po obslužnej komunikácii súbežne s cestou I/61 (zatiaľ nie je treba)
- linka č. 1 v predĺžení ulice M. Hricku v oblasti Kubrá (neviem, žeby sa uvažovalo)
- linka č. 23 v predĺžení ulice Pod sokolice v oblasti za Výstaviskom - toto by už bolo potrebné aj pre lepšiu obsluhu Pod Sokolíc
- linka č. 5 pokračovanie po Brnianskej ul. a ul. Ľ. Starka do oblasti po ľavej strane
navrhovaného obchvatu v Zámostí.
5. Rok 2015:
MHD bude v roku 2015 predstavovať 36% celkového objemu dopravy s hybnosťou 0,94 cesty na osobu a deň. Oblasťami, generujúcimi najvyššie objemy ciest MHD budú sídlisko Juh, oblasť Sihoť a oblasť Dlhé Hony.
Obyvatelia sídliska Juh vykonajú v roku 2015 22560 ciest MHD /deň
Obyvatelia oblasti Sihoť vykonajú v roku 2015 15134 ciest MHD /deň
Obyvatelia oblasti Dlhé Hony vykonajú v roku 2015 10928 ciest MHD /deň
V rámci návrhu sa predpokladá zredukovanie počtu liniek MHD, zavedenie pravidelných intervalov
všetkých liniek a zriadenie hlavných prestupových uzlov s informačným systémom - nič z toho sa nezrealizovalo!!!!
A teraz POZOOOOOOR, odkiaľ prišli súdruhovia z DIC na linkovanie, skoro okopírované z generelu dopravy:
základnú kostru MHD by tvorili trasy liniek:
Linka č.1 – interval 10min. Hahahha, koľko je v návrhu? a aká je trasa????
Saratovská (ZŠ) – Soblahovská – Braneckého – Hasičská – ŽS – Železničná Kubranská TRENS
Linka č.2 – interval 10min.
Saratovská (ZŠ) – Soblahovská – Braneckého – Hasičská – Sihoť - Opatovská (kažký tretí spoj do
Opatovej)- zaujímavé riešenie, ale 10 min interval môžeme snívať, že....
Linka č.3 – interval 10min. – len v čase rannej a popoludňajšej špičky
Saratovská (ZŠ) – Východná – Inovecká –Dlhé Hony – Legionárska – K Dolnej stanici – most –
Zlatovská ul. VOD EKO – priemyselný park
Linka č.4 – interval 10min.
Gen. L. Svobodu – Soblahovská – Braneckého – Palackého- Aupark - Hahahhaha
Linka č.5– interval 10min.
Gen. L. Svobodu – Východná – Legionárska - Braneckého – Hasičská - gen. M. R. Štefánika - ŽS - gen.M. R. Štefánika - Kubranská TRENS
Linka č.6 – interval 15min.
Východná otoč. – Inovecká – Soblahovská – Braneckého Gen. L. Svobodu – Východná – Legionárska - Braneckého – Palackého – Štefánikova – MAX - Billa (áno, takto sa to tam píše, napriek predpokladu, že by jestvovalo už spojenie Juh II a Juh III zadom)
Linka č.7 – interval 15min.
Biskupická , Nozdrkovce – Legionárska - Braneckého – most - Bratislavská – Záblatská
Linka č.8 - interval 10 min.
Sihoť, Opatovská - Hasičská - most – Zlatovská ul. VOD EKO
Linka č.9 - interval 10 min.
Kasárenská VOP 027 – Bratislavská – most - Hasičská – ŽS – Železničná – Kubranská – Pod horou
Linka č.10 - interval 15 min
Záblatie – Bratislavská – Staničná (späť) – Bratislavská – most - Hasičská – ŽS – Štefánikova -
Výstavisko
Linka č.11 - interval 20 min
Martina Hricku - Kubrická
Linka č.12– interval 10min.
Gen. L. Svobodu – Východná – Legionárska - Braneckého – Hasičská - M. Rázusa - Sihoť
Linka č.X - interval 20 min
Nákupné centrá BILLA – Kaufland - TESCO na trase Štefánikova – Hasičská - Električná
Uvedený počet liniek dokáže prepraviť z jednotlivých oblastí nasledovný počet cestujúcich:
Oblasť Juh I – 3 linky v intervale po 10 min. Max. počet v cestujúcich 1980 osôb/h (1260 osob/h)
Oblasť Juh II – 2 linky v intervale po 10 min. Max. počet v cestujúcich 1320 osôb/h (840
osob/h) Údaje boli počítané pre kĺbový autobus, ktorého max. obsadenosť je 110 osôb, pri plošných nárokoch 4os/m2. Max. obsadenosť krátkeho autobusu je 70 osôb a počty takto prepravených osôb sú uvedené v zátvorkách.
Zaujímavé, čo?