to už radšej moja verzia MHD (miesto trolejbusovej linky rozumej v mapke nosná linka):
Hlavné linky
1 Juh II - Inovecká - Hasičská - žst - Pred poľom - Kubra (20/20/30)
2 Juh II - Inovecká - Zlatovská (30/60/-)
3 Juh II - Soblahovská - Dlhé Hony - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV (20/30/30)
4 Juh I - Inovecká - Hasičská - žst - Sihoť IV (30/30/30)
5 Juh I - Soblahovská - Dlhé Hony - Zlatovská (30/30/30)
6 Sihoť IV - Rázusova - žst - Hasičská - Zlatovská (30/60/60)
7 Juh II - Inovecká - Hasičská - žst (30/60/-)
po vybudovaní spojovacej komunikácie Inovecká - OC Laugaricio presmerovanie MHD tadiaľ:
24 Laugo - Inovecká - nemocnica - Hasičská - R8zusova - Sihoť IV (60/60/60)
25 Juh II - Dlhé Hony - nemocnica - SOblahovská - Inovecká - Laugo (60/60/60)
ostatné linky
11 Záblatie - Zlatovce - Bratislavská - Hasičská žst - Pred poľom - Kubra - Kubrica (30/60/90)
12 Nozdrkovce(SAD) - Biskupice - nemocnica - Hasičská - Hodžova (podchod žst) - Sihoť IV (60/60/120)
13 Orechové(AOZ) - Zlatovce - Brnianska - Zlatovská - nemocnica - Juh I(Juh II) (60/60/120)
14 Sihoť IV - Opatová - Kubra (účelové spoje)
15 Juh I - Juh II - Nový most - Priemyslený park (účelové spoje)
20 Juh II - Biskupice - LOT (účelové spoje)
21 Juh III - Električná - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Opatová(Chata) - a späť (60/120/120)
23 Juh III - Soblahovská - žst 30/60/60
50 Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Pred poľom - žst - Hasičská - nemocnica - Inovecká - Juh II (60 min v 6,7, inak 2 spoje za noc v "x" o 00:30 a 3:30)
v zátvorke je alternatívna konečná pre niektoré vybrané spoje, pokiaľ je / tak je to na výber podľa časti dňa resp. návozu na špičku
Pozn.:
- ja osobne by som linku 7 nezaviedol, radšej by som jej spoje včlenil do linky 3 i so zachádzkou na žst., ale pokiaľ to bude všetko vyťažené, tak kľudne nech máme aj linku 7, bola by to vlastne obdoba liniek 1 a 22.
- doterajšia linka 2 je prečíslovaná na 12, pričom niektoré jej spoje môžu začínať už na SAD a po novom moste ísť do Biksupíc a opačne.
- doterajšia linka 3 a 11 sú zrušené; linka 11 kvôli trolejbusom, kde jej kapacita ja včlenená do liniek 1 a 7. Nová linka 13 je čiastočne náhradou linky 3 a bude jazdiť na Juh I.
- nová linka 11 bude spájať Kubricu so Záblatím a v úseku Hasičská - Kubrica je náhradou za pôvodné linky 7 a 11 a na úseku Záblatie - žst za linky 7 a 13.
- nová linka 14 je prečíslovaná linka 4
- nová linka 15 bude jazdiť z Juhu rovno do priemyselného zámostia, bude to špičkový expres a účelové spoje podľa potreby
- linka 20 je bez zmeny
- linka 21 je na Juhu presmerovaná na Juh III, nakoľko Juh I a II má už dostatok spojov
- linka 23 je presmerovaná po Soblahovskej a končí na žst, pretože Sihoť i Kubra už majú dostatok spojov
- linka 50 naviac obsluhuje aj sídlisko Pred Poľom
Hlavné linky
1 Juh II - Inovecká - Hasičská - žst - Pred poľom - Kubra (20/20/30)
2 Juh II - Inovecká - Zlatovská (30/60/-)
3 Juh II - Soblahovská - Dlhé Hony - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV (20/30/30)
4 Juh I - Inovecká - Hasičská - žst - Sihoť IV (30/30/30)
5 Juh I - Soblahovská - Dlhé Hony - Zlatovská (30/30/30)
6 Sihoť IV - Rázusova - žst - Hasičská - Zlatovská (30/60/60)
7 Juh II - Inovecká - Hasičská - žst (30/60/-)
po vybudovaní spojovacej komunikácie Inovecká - OC Laugaricio presmerovanie MHD tadiaľ:
24 Laugo - Inovecká - nemocnica - Hasičská - R8zusova - Sihoť IV (60/60/60)
25 Juh II - Dlhé Hony - nemocnica - SOblahovská - Inovecká - Laugo (60/60/60)
ostatné linky
11 Záblatie - Zlatovce - Bratislavská - Hasičská žst - Pred poľom - Kubra - Kubrica (30/60/90)
12 Nozdrkovce(SAD) - Biskupice - nemocnica - Hasičská - Hodžova (podchod žst) - Sihoť IV (60/60/120)
13 Orechové(AOZ) - Zlatovce - Brnianska - Zlatovská - nemocnica - Juh I(Juh II) (60/60/120)
14 Sihoť IV - Opatová - Kubra (účelové spoje)
15 Juh I - Juh II - Nový most - Priemyslený park (účelové spoje)
20 Juh II - Biskupice - LOT (účelové spoje)
21 Juh III - Električná - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Opatová(Chata) - a späť (60/120/120)
23 Juh III - Soblahovská - žst 30/60/60
50 Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Pred poľom - žst - Hasičská - nemocnica - Inovecká - Juh II (60 min v 6,7, inak 2 spoje za noc v "x" o 00:30 a 3:30)
v zátvorke je alternatívna konečná pre niektoré vybrané spoje, pokiaľ je / tak je to na výber podľa časti dňa resp. návozu na špičku
Pozn.:
- ja osobne by som linku 7 nezaviedol, radšej by som jej spoje včlenil do linky 3 i so zachádzkou na žst., ale pokiaľ to bude všetko vyťažené, tak kľudne nech máme aj linku 7, bola by to vlastne obdoba liniek 1 a 22.
- doterajšia linka 2 je prečíslovaná na 12, pričom niektoré jej spoje môžu začínať už na SAD a po novom moste ísť do Biksupíc a opačne.
- doterajšia linka 3 a 11 sú zrušené; linka 11 kvôli trolejbusom, kde jej kapacita ja včlenená do liniek 1 a 7. Nová linka 13 je čiastočne náhradou linky 3 a bude jazdiť na Juh I.
- nová linka 11 bude spájať Kubricu so Záblatím a v úseku Hasičská - Kubrica je náhradou za pôvodné linky 7 a 11 a na úseku Záblatie - žst za linky 7 a 13.
- nová linka 14 je prečíslovaná linka 4
- nová linka 15 bude jazdiť z Juhu rovno do priemyselného zámostia, bude to špičkový expres a účelové spoje podľa potreby
- linka 20 je bez zmeny
- linka 21 je na Juhu presmerovaná na Juh III, nakoľko Juh I a II má už dostatok spojov
- linka 23 je presmerovaná po Soblahovskej a končí na žst, pretože Sihoť i Kubra už majú dostatok spojov
- linka 50 naviac obsluhuje aj sídlisko Pred Poľom
draxter
http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000026345/Info01wm.pdf
Spracovateľ novej koncepcie - DIC Bratislava ? dopadneme ak v TT, dúfam, že poslanci budú mať rozum a neskončíme ako v BB či PO, kde to boli len vyhodené peniaze. Už sa teším na paranormálne linky ako v BB, kde navrhovali expresnú bus linku po trase trolejbusu alebo "special connection" dvoch ulíc jedného sídliska tak, že na cestu do centra bolo treba prestup.
Nechám sa prekvapiť, ale som skeptický po skúsenostiach v iných mestách. A poďme si tipnúť, koľko v tom bude zase chýb ?