Reakcia na: Marek6283 #8485:
Ako to tak čítam, tak to je ozaj blbé. Na jednej strane chcú cestujúci aj zamestnávateľ slušných, dobrých, usmievavých, prívetivých a neviem ešte akých šoférov, no dávajú im na to dôvod?! Čo robí cestujúci, je na hlavu ako kedy. Potom to sprosté správanie cestujúcich si zlíznu od šoféra tí normálni cestujúci. A zamestnávateľ ... ten by chcel aby bol šofér pomaly letuška a rozdával úsmevy, kávu/čaj a bagety, vyumýval voz a najlepšie ho aj opravil. Ale zaplatiť mu ani prd. Ani uľahčiť mu život tým, žeby si ľudia mohli kúpiť týždenníky/mesačníky, ani nápad títo kreténi vo vedení SAD.(Kedysi to za socíku bolo a šoféri, ktorí to ešte zažili to chvália dodnes. PREČO TO DNES NEJDE?! Prečo si dnes kamarátka zo Skalky nemôžu kúpiť týždenník do Trenčína?! Takisto kúpiť si lístky vopred v prímestskej autobusovej doprave je nemožné, ani v tých IDS čo máme nejak tak pol na pol rozbehnutých.)
Ďalej šoférom zamestnávateľ strhne za kdejakú blbosť, len aby užidáčil na nich a nahonobil čo najviac, ako pán Jančura vysiela svojich "mystery person", len aby čo najviac postrhával. Samozrejme, že niekedy sú sťažnosti cestujúcich oprávnené a niekedy nie, ale rieši sa to vieme ako. Cestujúcemu povedia, že riešili to, samozrejme k riešeniu nie je prizvaný, tak si myslí svoje a šoféra zvozia po svojom.
Je to zacyklený kruh. Cestujúci môžu byť iba zhovievavejší, naštudovať si prepravné podmienky a tarifu (teda tie podstatné body), zamestnávateľ férovejší a hlavne snažiť sa vykonať nejaký pokrok, nuž a šofér potom aké bude prostredie, taký bude (dúfajme).
syko
A také všeobecné, nielen pre MČ Stred, nebolo by možné, aby SAD zverejňovala polohu autobusov s meškaniami?