Reakcia na: Richard Ščepko #8480:
je to velmi pekne co nam tu pisete pan poslanec.Ale takych tu uz bolo.Pisali, hovorili, stretavali sa s ludmi a chceli riesit ich problemy.Ja sam Vam drzim palec.Ale vacsina rozhoduje, nie? Myslite si, ze dokazete ovplyvnit vacsinu v senate?? Pokial ano, bude to konecne znamenat posun vpred. Mam vsak aj dalsiu otazku : Zijeme v 21 storoci, ak sa nemylim, preco jazdia autobusy MHD a PAL na spotrebu a nie na cas? Soferi su plateny od spotreby a nie od casu ci idu nacas alebo nie. Toto je tiez jedna z veci, ktora ovplyvnuje spokojnost cestujucich. Nemyslite? dufam, ze sa coskoro uvidime aj osobne na nejakom tom stretnuti.
Prijemny den vsetkym
kvorka
Tak určite ten mail využijem, ale napíšem aj sem:
- ako už Marek uviedol, všetko sú to veci, čo sú pre MHD potrebné, nestoja žiadne veľké peniaze (niektoré sú dokonca zdarma - dorábky stavebných prác už mestom zaplatených),
- MHD treba zrýchliť a nie spomaľovať
- treba odstrániť súbehy
Ja aspoň toľko:
- linka 2 a 24 má na 95% trasy (konkrétne Sihoť IV - Legionárska, Perla) totálny súbeh. SPájajú pritom nemocnicu, centrum, stanicu... ale CP? Stačí si pozrieť, idú po sebe, potom trištvrte hodiny nič a pod. Prečo by nemohli ísť v dokonalom preklade? V špičke by to bolo každých 20 min, v sedle a cez víkend 30 min. Nestojí to nič, počet odjazdených km sa nemení, len to musí MESTO objednať u dopravcu.
- budovanie kasselských obrubníkov: zastávka Gymnázium si ho vyžaduje ako soľ, nehovoriac o jej povrchu. Rovnako tak zastávka Perla (smer Biskupice má aspoň nástupný obrubník). Zastávky treba robiť z liateho betónu (viď Hodžova pri Lidli, alebo Hasičská, či aj Legionárska - roky bez potreby akejkoľvek úpravy).
- nočná linka by mala stáť všade na znamenie a len niektoré zastávky by boli pevné; teraz človek spod Juhu musí buď vyšlapať hore na Juh alebo prejsť 3/4 Soblahovskej. Vzhľadom na jazdný čas by nebol predsa problém v noci zastaviť po ceste všade.