Reply on: Richard Ščepko #8466:
Poklona pan Scepko!Nuz ked je taka moznost,podme na to: Uz skoro nemame zastavku kde by nebol dezolatny vjazd / vyjazd na nu,len to sa bojim ze aj ked sa bude opravovat,budu to robit ti clapy co robia tie flaky a povedzme si ,podklad pre vahu autobusu to nie je-vid oprava na Gen.Svobodu razcestie smer mesto!
Jednu vec musim pochvalit-novy most,paradna vozba aj autobusom ale zase-nevysparovane obrubnikove spoje,vyteka hlina postupne na kraj cesty ako aj na krizovatke Dlhe Hony / Legionarska a aj na parkovisku pri potravinach na Dlhych Honoch,ako je mozne za sa nieco urobi a odovzda do uzivania a bez nejakej kontroly,zodpovednosti...? ! Ked za to zaplatite... aj my vsetci... Osobne som volal na MSU ohladne vyrezu drevin na M.Razusa v strednom ostrovceku,kazdu Zimu tam ked napadne sneh padnu Tuje na vozovku a autobusom nemame ako prejst kedze tam cesta sluzi aj ako parkovisko... ale marne cakame aj na mnozstvo konarov trciacich do cesty-zabuda sa na vysku autobusu... Kam sa podel krasny novy -rocny pristresok pre cestujucich z Vod Eka? A hlavne ,uz sa 4 rok nestrieka vodorovne dop.znac.aut zastavky na vozovkach v sprave mesta,nevieme si rady s parkovanim aut na nich kedze nemame jedinu zvislu dop.znacku =oznacnik a aj policia je bezradna...(najme Radegast,Piestanska POSTA...) a na Sihoti 4 VUO-konecna chyba prechod pre ludi ale aj znizenie rychlosti aut Opatova - mesto,oznnacenie OBRATLISKA autobusov v nebezpecnom mieste... ono je tych mojich malickosti

kvorka
Tak určite ten mail využijem, ale napíšem aj sem:
- ako už Marek uviedol, všetko sú to veci, čo sú pre MHD potrebné, nestoja žiadne veľké peniaze (niektoré sú dokonca zdarma - dorábky stavebných prác už mestom zaplatených),
- MHD treba zrýchliť a nie spomaľovať
- treba odstrániť súbehy
Ja aspoň toľko:
- linka 2 a 24 má na 95% trasy (konkrétne Sihoť IV - Legionárska, Perla) totálny súbeh. SPájajú pritom nemocnicu, centrum, stanicu... ale CP? Stačí si pozrieť, idú po sebe, potom trištvrte hodiny nič a pod. Prečo by nemohli ísť v dokonalom preklade? V špičke by to bolo každých 20 min, v sedle a cez víkend 30 min. Nestojí to nič, počet odjazdených km sa nemení, len to musí MESTO objednať u dopravcu.
- budovanie kasselských obrubníkov: zastávka Gymnázium si ho vyžaduje ako soľ, nehovoriac o jej povrchu. Rovnako tak zastávka Perla (smer Biskupice má aspoň nástupný obrubník). Zastávky treba robiť z liateho betónu (viď Hodžova pri Lidli, alebo Hasičská, či aj Legionárska - roky bez potreby akejkoľvek úpravy).
- nočná linka by mala stáť všade na znamenie a len niektoré zastávky by boli pevné; teraz človek spod Juhu musí buď vyšlapať hore na Juh alebo prejsť 3/4 Soblahovskej. Vzhľadom na jazdný čas by nebol predsa problém v noci zastaviť po ceste všade.