Reply on: Richard Ščepko #8466:
stretávame, ale len v skupinke 3-5, no pridať sa nie je problém (hoci všetci sme pracovne vyťažení a teraz sa dlhšie nič nedialo, a to aj z dôvodu, že mesto až do otvorenia nového mostu vlastne avizovalo, že "nič sa meniť nebude").Tak určite ten mail využijem, ale napíšem aj sem:
- ako už Marek uviedol, všetko sú to veci, čo sú pre MHD potrebné, nestoja žiadne veľké peniaze (niektoré sú dokonca zdarma - dorábky stavebných prác už mestom zaplatených),
- MHD treba zrýchliť a nie spomaľovať
- treba odstrániť súbehy
Ja aspoň toľko:
- linka 2 a 24 má na 95% trasy (konkrétne Sihoť IV - Legionárska, Perla) totálny súbeh. SPájajú pritom nemocnicu, centrum, stanicu... ale CP? Stačí si pozrieť, idú po sebe, potom trištvrte hodiny nič a pod. Prečo by nemohli ísť v dokonalom preklade? V špičke by to bolo každých 20 min, v sedle a cez víkend 30 min. Nestojí to nič, počet odjazdených km sa nemení, len to musí MESTO objednať u dopravcu.
- budovanie kasselských obrubníkov: zastávka Gymnázium si ho vyžaduje ako soľ, nehovoriac o jej povrchu. Rovnako tak zastávka Perla (smer Biskupice má aspoň nástupný obrubník). Zastávky treba robiť z liateho betónu (viď Hodžova pri Lidli, alebo Hasičská, či aj Legionárska - roky bez potreby akejkoľvek úpravy).
- nočná linka by mala stáť všade na znamenie a len niektoré zastávky by boli pevné; teraz človek spod Juhu musí buď vyšlapať hore na Juh alebo prejsť 3/4 Soblahovskej. Vzhľadom na jazdný čas by nebol predsa problém v noci zastaviť po ceste všade.
Vladimír