Ked uz sa vravi o osude Trencianskej MHD,ja by som mal mensi odvaznejsi navrh,znova spojit Zamarovce MHDckou s Trencinom, Trenciansku Turnu urcite,tu casto spominane klbove vozidla by som nahradil klasickymi ale v castejsich intervaloch aby ludia nemuseli dolho cakat-TN-Bela myslim=taziskova cast a samozrejme JUH,do okrajovych casti ako je Zablatie,Kubrica ci Nozdrkovce by sa zislo zakupit kratsie autobusy,skratka pestrejsi vozidlovy park ...
Co sa tykakupy cestovnych lisktkov u vodica-ponechat len ako cisto doplnkovu zalezitost-i ked to by chcelo vynalozit velke financie,lebo na vodicov su v dnesnej dobe a premavke vynakladane nesmeierne zatazkavacie skusky a zajdem ovela dalej i ked za kazdy chyti za hlavu-mnozia sa pripady kolapsov vodicov z povolania za volantom a myslim si ze minimalne v 55r zivota by mal vodic autobusu krcite ist do dochodku-nieco ako maju vojaci vysluhovy,ja to uz badam casto na sebe i ked som este neni az tak stary,nervy uz nie su ako na zaciatku,reakcie tiez,unava ,nespavost v noci,bolesti krizov a klbov zo sedenie za volantom...dnesna prehustena premavka,nervozny okloiduci vodici ale i chodci,ci niekedy aj cestujuci ,to vsetko ma vplyv na pohodu za volantom,preto nam treba aj ulahcit zivot,i kupov autobusov aspon s klimatizovanou kabinou vodica,pametam si ako 10 rokov do zadu na namesti majitel firmi povedal ze vodic ma vyhrievane sedadlo a autoradio aby mal pohodlie,no dnes by som zasiel ovela dalej,autochladnicka,cuvacie a parkovacie senzory a rozne ine vylepsenia tejto doby by uz mali byt nevyhnutnostou,autobusy nam akosi rychlo zostarli,moja 45 uz oslavi 10te narodeniny koncom roka,nase cesty su v katastofalnom stave co sa odzrkadluje na mnozstve castych technickych problemoch ktore nas vycerpavaju ale aj na nasich zaludocnych potiazach. Tesim sa a dufam ze sa toho dozijem v zdravi-na Trencin tak o 10 rokov,na nove- kvalitne povrchy ciest,nove autobusy-mozno aj ineho vyrobcu pre porovnanie a nemysli aby sme sa uberali smerom na sever! Som jeden z mala ,mozno iba sam co za tie roky nevie ake je to mat novy autobus,ale ten co mam je moja srdcovka a snazim sa ho mat ako svoj-ako novy,tazko sa mi s nou bude raz lucit ale zaroven sa aj tesim...a som uz ako dochodca,odbocil som,zahovoril...a popisal veci:) No aby toto vsetko mohlo raz byt,musite sa vozit autobusmy!?
Co sa tykakupy cestovnych lisktkov u vodica-ponechat len ako cisto doplnkovu zalezitost-i ked to by chcelo vynalozit velke financie,lebo na vodicov su v dnesnej dobe a premavke vynakladane nesmeierne zatazkavacie skusky a zajdem ovela dalej i ked za kazdy chyti za hlavu-mnozia sa pripady kolapsov vodicov z povolania za volantom a myslim si ze minimalne v 55r zivota by mal vodic autobusu krcite ist do dochodku-nieco ako maju vojaci vysluhovy,ja to uz badam casto na sebe i ked som este neni az tak stary,nervy uz nie su ako na zaciatku,reakcie tiez,unava ,nespavost v noci,bolesti krizov a klbov zo sedenie za volantom...dnesna prehustena premavka,nervozny okloiduci vodici ale i chodci,ci niekedy aj cestujuci ,to vsetko ma vplyv na pohodu za volantom,preto nam treba aj ulahcit zivot,i kupov autobusov aspon s klimatizovanou kabinou vodica,pametam si ako 10 rokov do zadu na namesti majitel firmi povedal ze vodic ma vyhrievane sedadlo a autoradio aby mal pohodlie,no dnes by som zasiel ovela dalej,autochladnicka,cuvacie a parkovacie senzory a rozne ine vylepsenia tejto doby by uz mali byt nevyhnutnostou,autobusy nam akosi rychlo zostarli,moja 45 uz oslavi 10te narodeniny koncom roka,nase cesty su v katastofalnom stave co sa odzrkadluje na mnozstve castych technickych problemoch ktore nas vycerpavaju ale aj na nasich zaludocnych potiazach. Tesim sa a dufam ze sa toho dozijem v zdravi-na Trencin tak o 10 rokov,na nove- kvalitne povrchy ciest,nove autobusy-mozno aj ineho vyrobcu pre porovnanie a nemysli aby sme sa uberali smerom na sever! Som jeden z mala ,mozno iba sam co za tie roky nevie ake je to mat novy autobus,ale ten co mam je moja srdcovka a snazim sa ho mat ako svoj-ako novy,tazko sa mi s nou bude raz lucit ale zaroven sa aj tesim...a som uz ako dochodca,odbocil som,zahovoril...a popisal veci:) No aby toto vsetko mohlo raz byt,musite sa vozit autobusmy!?
draxter
- vedenie zrýchlených spojov (5,15,19) Juh - Zámostie po novom moste, čo by skrátilo jazdnú dobu a obyvatelia centra by mohli nastúpiť do bežných spojov liniek 3,5,15,19, ktoré by tak boli odľahčené
- znovuzavedenie večerných spojov na linke 5 alebo 15 z Juhu do Zámostia, keďže teraz sa z Juhu po 20:30 už za mosty dostať nedá. Vozy MHD aj tak jazdia do vozovne naprázno (nie všetky nocujú v MHT pod Juhom), tak prečo nejdú na linke keď mesto tak či tak tento prejazd platí?
- ak sa budú robiť zastávky pri nemocnici, jednoznačne kasselák a liaty betón
- vedenie liniek v MČ stred je po Soblahovskej, Inoveckej, Legionárskej aj Dlhých Honoch; preto by to chcelo možno koordinovať linky 23 a 28 po jednej ulici, 8 a 18 po druhej, 1 a 22 po tretej, nech sa dajú robiť preklady (23+28 Dlhé Hony) (8+18 Soblahovská) (1+22 Inovecká) na spoločných úsekoch, ktoré by tieto linky mali v celej trase linky 22 a 23, pričom u liniek 8 a 18 by to bolo okrem Juhu tiež celá trasa.
- spojenie centrum - Sihoť je cez víkend otrasné
- po otvorení podchodu zo Sihote na stanicu by stálo za uváženie presmerovanie niektorých liniek zo Sihote od Radegastu na stanicu a do centra.