Reply on: Richard Ščepko #8466:
samozrejme, kedykoľvek si vítaný. MHD nevyžaduje až toľko peňazí, ako skôr "rozumu", písal som pred rokmi 11 strán pripomienok, čo nestáli jedno euro. Teraz by sa tiež zišli najmä podstatné zmeny, ako napríklad:- vedenie zrýchlených spojov (5,15,19) Juh - Zámostie po novom moste, čo by skrátilo jazdnú dobu a obyvatelia centra by mohli nastúpiť do bežných spojov liniek 3,5,15,19, ktoré by tak boli odľahčené
- znovuzavedenie večerných spojov na linke 5 alebo 15 z Juhu do Zámostia, keďže teraz sa z Juhu po 20:30 už za mosty dostať nedá. Vozy MHD aj tak jazdia do vozovne naprázno (nie všetky nocujú v MHT pod Juhom), tak prečo nejdú na linke keď mesto tak či tak tento prejazd platí?
- ak sa budú robiť zastávky pri nemocnici, jednoznačne kasselák a liaty betón
- vedenie liniek v MČ stred je po Soblahovskej, Inoveckej, Legionárskej aj Dlhých Honoch; preto by to chcelo možno koordinovať linky 23 a 28 po jednej ulici, 8 a 18 po druhej, 1 a 22 po tretej, nech sa dajú robiť preklady (23+28 Dlhé Hony) (8+18 Soblahovská) (1+22 Inovecká) na spoločných úsekoch, ktoré by tieto linky mali v celej trase linky 22 a 23, pričom u liniek 8 a 18 by to bolo okrem Juhu tiež celá trasa.
- spojenie centrum - Sihoť je cez víkend otrasné
- po otvorení podchodu zo Sihote na stanicu by stálo za uváženie presmerovanie niektorých liniek zo Sihote od Radegastu na stanicu a do centra.
uz aj pomaly viac a viem ze financii malo... ale z MHD TN je PMT=pritaz mesta Trencin uz dlhe roky a ja to takto nechcem vidiet a preto vitam aj vasu snahu a tuto otazku si cenim! A s tym o volbach,smutne ale bolo to tak... este ze je ozaj do nich daleko... ?
Richard Ščepko
Mne osobne chýba na meste niekto, kto by dopravu v meste vnimal komplexne. Resp. niekto, kto by ju nie len vnímal, ale mal aj vzdelanie, kvalitu, jasnú predstavu a ideálne aj skúsenosť (na druhej strane, kvalitný človek nestojí málo - ale to je o tých prioritách). Osobne vnímam dopravu v meste ako mobilitu IAD, MHD, cyklistickej i pešej mobility. A každá musí mať vytvorenú infraštruktúru a podmienky. Lusknutím prsta nie, ale v našom prípade postupne a systematicky.
Lebo je fakt, že MHD je dotovaná vec a z čisto ekonomického pohľadu záťaž (ako člen majetkovej a finančnej komisie viem o čom píšem). Odliv cestujúcich z MHD je viditeľný už zo štatistík. Má určite niekoľko faktorov.
Toto už je skôr na osobnú debatu. Je to komplikovaná a komplexná vec, na druhej strane určite riešiteľná (z dlhodobého hľadiska). Ak by som Vám na nejakom Vašom stretnutí nevadil, rád by som prišiel. Pretože ja téme MHD určite detailne nerozumiem, no budem o nej minimálne spolurozhodovať. A od "zeleného stola" to už fakt nejde. Takí herci tu už boli...