Reply on: Richard Ščepko #8466:
Nebolo by možné na niektoré frekventovanejšie zastávky zaobstarať prístrešky, ktoré by prekrývali celú nástupnú plochu? Niečo podobné, ako majú železničné stanice, kde je nástupište chránené pred dažďom a človek pri nástupe do vlaku nemusí otvárať dáždnik.A také všeobecné, nielen pre MČ Stred, nebolo by možné, aby SAD zverejňovala polohu autobusov s meškaniami?
Toto by bolo k tym financnym drobnym zalezitostiam! Co sa tyka odlyvu ludi...robim tu 9 rokov a je to neskutocne,teraz som snad po 7rokoch robil nocne spoje,tam vidno co spravili Taxi za 2-3 eura... ale faktorov je mnoho aj u nas aj z vonka.Zislo by sa dat hlavy studovane ale aj take aku mam ja -z praxe do kopy a vsetko zacat riesit i ked uz je neskoro ale este stale nie je najhorsie!
uz aj pomaly viac a viem ze financii malo... ale z MHD TN je PMT=pritaz mesta Trencin uz dlhe roky a ja to takto nechcem vidiet a preto vitam aj vasu snahu a tuto otazku si cenim! A s tym o volbach,smutne ale bolo to tak... este ze je ozaj do nich daleko... ?
draxter
a) skostnatený CP, bez prestupov, súbehy liniek či trás bez prekladov
b) pomalosť, žiadne bus pruhy, problémy na zastávkach či s prejazdnosťou niektorých križovatiek
c) nevhodnosť nasadenia niektorých typov vozidiel (jediný kĺbový nízkopodlažný voz stojí v garáži, často ide sólo preplnené)
d) prečo cez víkend nejazdia čisto len NP vozy?!! Veď ich je v TN 22 kusov, a pokiaľ správne rátam, víkendová prevádza sa dá zabezpečiť 15-16 vozidlami!!! Najnovšie vozy majú aj najlepšiu spotrebu.
e) slabá propagácia MHD mestom
f) nevhodne riešená nočná doprava
g) stavebná činnosť ovplyvňujúca spoľahlivosť
Myslím si, že c), d) sa môže zmeniť skoro okamžite, b) a g) chce komplexné riešenia, no a a), e) a f) treba otvoriť na meste čím skôr.