Reply on: Marek6283 #8477:
Motivovanie a informovanie ľudí, aby dobíjaním v autobuse nezdržiavali vodiča, ostatných cestujúcich a šetrili naftu, by malo byť najmä úlohou SAD. Od Teba to veľa ľudí zoberie ako komandovanie, pretože nemusia byť v nálade vstrebávať nové informácie, nehovoriac o tom, že veľa ľudí to zoberie ako kritiku toho, čo práve robia. A to ľudia nemajú radi (pokiaľ som Ti týmto komentárom mierne zvýšil tlak, tak si práve zistil, o čom píšem ? ).Teraz pár riešení. Na tejto stránke som si nevšimol výraznú informáciu o tom, že je možné dobíjanie cez internet (kartou, prevodom alebo platobnou bránou niektorých bánk), iba o predajniach a automatoch, čo nemusí každému vyhovovať. Napríklad tu: http://imhd.sk/tn/doc/sk/11214/Cennik-mestskej-hromadnej-dopravy-v-Trencine.html a tu: http://imhd.sk/tn/doc/sk/10080/Predajne-cestovnych-listkov-a-kontakt-na-dopravcu.html by to mohlo byť niekde na vrchu. Popros správcu, aby tam túto informáciu doplnil.
Informácie predajných automatoch a platbe cez internet by mohli byť dostupné na zastávkach, v každom jednom ozname nalepenom v autobuse niekde v pätičke. Tiež by sa to zmestilo na cestovný lístok, ak by sa vyhodila informácia o starom zostatku.
Teraz to trocha zložitejšie. Niekto v SAD by si sadol ku kalkulačke a skúsil vypočítať, aký bonus by mohol byť poskytnutý cestujúcemu, ktorý použije dobitie kreditu cez automat alebo internet. Napríklad pri dobití nad 20 € získa cestujúci jednu jazdu zadarmo (bonus vo výške cestovného podľa karty). Ešte zložitejšie, zvážiť zavedenie notifikácie na email o nízkom zostatku a informáciou o dobíjaní (pričom dobíjanie u vodiča, ak by vôbec bolo v tejto správe uvedené, bude na poslednom mieste).
Marek6283